  • 21. Data: 2009-10-04 13:31:17
    Temat: Re: Likwidacja TVP, TVN, Polsat na rzecz operatora NOT
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Robert_J pisze:
    > Najbardziej demokratyczna za to jest TV Trwam. Taką opinię usłyszałem
    > niedawno od jednego księdza, który jest moim abonentem ;-). Jest "jedyna
    > obiektywna telewizja", to jego słowa...

    I jest to prawda. To chyba jedyna telewizja w Polsce, gdzie widzowie
    dostają to czego oczekują. Reklam tam nie ma zbyt dużo, Lux Veritatis (
    rzekomo fundacja ) utrzymuje ją z datków widzów ( coś w rodzaju
    abonamentu!) Mówcie sobie o Rydzyku co chcecie, ale ja bym mu przyznał
    nagrodę Nobla w dziedzinie ekonomii. Konia z rzędem temu kto pokaże mi
    kto wcześniej "zagospodarował" taką armię ludzi ( czyt. klientów )
    Rydzyk to doskonały socjolog i ekonomista. Oczywiście z wiarą i misją o
    której on mówi to nie ma nic wspólnego.

    Starsi ludzie płacą za to, co chcą oglądać i dostają to za co płacą. I
    dlatego tak chętnie płacą...
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 22. Data: 2009-10-04 13:33:46
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    jerzyn pisze:
    > Kto to ma "zrobić i za jakie pieniądze, no chyba nie skarbu państwa.Trochę
    > się już zmieniło, odpadł monopol państwa i jedynej słusznej i mamy to co
    > mamy i każdy może wybrać to co chce .Znowu monopol jednej stacji
    > niezależnego operatora , naprawdę w to wierzysz?

    Oczywiście masz rację, trochę szkoda, że tak się stało. Jak telewizja
    była "trzymana za mordę" to powstawały ambitne produkcje. Teraz powstają
    tylko takie produkcje, które są w stanie na siebie zarobić. Z poziomem
    to przeważnie kiepsko bywa.To smutne niestety

  • 23. Data: 2009-10-04 13:41:11
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    zeeltom pisze:
    > Mnie się pomysł podoba. Płacić za to, co się oglada, a nie za wszystko, co
    > tam leci.

    Mi też się pomysł podoba. Jak się okazuje za niektóre pozycje nie trzeba
    płacić.Zobacz np taką telewizję jak IPLA.
    Tylko takie podejście, żeby płacić tylko za to co oglądasz już nie
    nabijałoby kabzy tym wszystkim darmozjadom. Poza tym podejrzewam, że
    koszty produkcji programów są na tyle wysokie, że takie płatne VOD by
    się nie utrzymało na rynku.

  • 24. Data: 2009-10-04 20:14:58
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W piątek, 2 października 2009 22:47, Mn Rolicki wyraził następujacą opinię:

    > Nowe rozwiązania, internet, DVD, ebooki, audiobooki spowodowały, że
    > słuchalność radia drastycznie spadła.
    > Zanik zainteresowania radiem spadł w ciągu 7 lat o 159 minut.

    "Zanik zainteresowania radiem spadł ..." ciekawa figura stylistyczna ;-)

    O czym w ogóle piszesz? Przecież wprowadzeniu TV zabiło radio już
    kilkadziesiąt lat temu, a wcześniej wprowadzeniu radia zabiło gazety ;-)

    W tej chwili stacje radiowe można słuchać przez Internet, czy podane przez
    Ciebie liczby obejmują ten sposób dostępu?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 25. Data: 2009-10-05 05:41:07
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Mn Rolicki pisze:

> [...]
    > 65 minuty.
    >
    > Zanik zainteresowania radiem spadł w ciągu 7 lat o 159 minut.

    ale czego to dowodzi?
    ja w swoim otoczeniu nie zauważyłem, by ktoś słuchał mniej radia.
    w samochodzie, w pracy, u fryzjera...
    w pracy zmiana jedynie na radio internetowe, ale w większości
    to i tak stacje ogólnodostępne, tyle że łatwiej, przy tej ilości
    komputerów i maszyn trudno o dobry odbiór na paśmie fm.
    w domu też internetowe, czasem te ogólne czasem inne, jest duży
    wybór i lepsza jakość, wystarczy podpiąć kabel do dekodera lub do kompa.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 26. Data: 2009-10-05 05:55:30
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Mn Rolicki pisze:

    > Abonament jest z archaicznych czasów, kiedy nie było technicznych możliwości
    > mierzenia czasu oglądania programów.

    ciekawe skąd to wziąłeś?
    w innych bardziej rozwiniętych krajach nie ma abonamentu?

    > Abonament w w internecie dotyczy czego innego, płacisz za infrastrukturę, nie
    > płacisz za treść ściągniętych przez tą infrastrukturę danych. Do póki one nie
    > są płatne. Jak ebooki, muzyka, rozrywka, tutoriale, itd. Za które użytkownik
    > jest rozliczany dokładnie za te, za które pobrał.

    jak uważasz, że jęśli zostanie stworzona tv z bazą programów na serwerach
    do pobrania, bo jest już taka możliwość to nie będziesz płacił
    za nowo stworzoną infrastrukturę?

  • 27. Data: 2009-10-05 05:58:07
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Tomaszek pisze:

> [...]
    > której on mówi to nie ma nic wspólnego.
    >
    > Starsi ludzie płacą za to, co chcą oglądać i dostają to za co płacą. I

    co Ty piepszysz??
    przecież to sekta, a nie ekonomia

  • 28. Data: 2009-10-05 06:03:20
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Tomaszek pisze:

> [...]
    > nabijałoby kabzy tym wszystkim darmozjadom. Poza tym podejrzewam, że
    > koszty produkcji programów są na tyle wysokie, że takie płatne VOD by

    pewnie nie, ale jakby każdy płacił abonament, a nie tylko
    za pojedyncze programy.
    zaletą takiego sposobu to swoboda w wyborze programów, które
    chcemy oglądać i pełna informacja o pozycjach, które są oglądane,
    a które nie.
    nie wiem tylko czy dorośliśmy do takiego rozwiązania i czy ktoś
    jest takim rozwiązaniem zainteresowany - mniej przerwanych programów
    reklamami

  • 29. Data: 2009-10-05 06:30:15
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Konia z rzędem temu kto pokaże mi kto wcześniej "zagospodarował" taką
    > armię ludzi

    Adolf Hitler.

    > Oczywiście z wiarą i misją o której on mówi to nie ma nic wspólnego.

    I nigdy nie miało ;-)

  • 30. Data: 2009-10-05 06:36:16
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Chociaż ich
    > nie oglądałem....

    Skoro ich nie oglądałeś to po co krytykujesz?