    From: kamil <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lightroom - licencja
    Date: Fri, 15 Jul 2011 23:40:36 +0100
    <ivmdjt$hst$1@inews.gazeta.pl> <ivmec4$ru1$1@news.onet.pl>
    <ivmeeh$jcn$2@inews.gazeta.pl>
    <T...@n...onet.pl>
    <ivos7f$hpc$6@inews.gazeta.pl>
    <6...@y...googlegroups.com>
    <ivotar$mjs$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@d...googlegroups.com>
    <ivovc4$suj$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@n...googlegroups.com>
    <4e20421e$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <ivpok9$1fv$1@node2.news.atman.pl>

    On 15/07/2011 17:07, b...@n...pl wrote:

    > Ale część oemów można tylko kilka razy aktywować. Oemy są też tańsze, bo
    > pomoc techniczną ma świadczyć sprzedawca, a nie producent. Jak masz OEM
    > Windows to nie licz na jakąś pomoc z MS.

    Abstrachując już od sensu dyskusji o MS w temacie Ligtrooma (którą sam
    też rozkręcałem...), to korzystałeś kiedyś z pomocy technicznej MS?
    Znasz kogoś, kto korzystał? Ja też nie, 87% gospodyń domowych z Gdańska
    wygoogluje rozwiązanie problemu, niż dodzwoni się do jakiegoś centrum
    obsługi klienta w indyjskiej wiosce, gdzie 18-letnia ekspertka każe mu
    zrestartować komputer.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil