  • Data: 2012-03-02 06:54:01
    Temat: Re: Lightroom 3 za 600 zł!
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 1, 2:50 pm, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > Rzecze kamil:
    >
    > >http://www.amazon.co.uk/Adobe-Lightroom-3-0-Mac-PC/
    dp/B003N7O3CI/ref=...

    > Jest pięknie.
    >
    > A ja głupi patrzyłem na polskie ceny...

    Rzna cie polskimi cenami w odbyt a ty sie jeszcze cieszysz.
    Kilka dni temu cena tego programu w B&H wynosila $69.95 i byla nizsza
    od ceny upgrade, ktora wynosila wtedy tak jak i teraz $84.95

    Obecnie, cena zostala podwyzszona do $124.95
    http://www.bhphotovideo.com/c/search?Ntt=adobe+photo
    shop+lightroom+3&N=0&InitialSearch=yes

    ZD