  • 1. Data: 2009-10-22 11:11:43
    Temat: Lightroom 3 nadchodzi
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Witam.

    http://labs.adobe.com/technologies/lightroom3/?PID=3
    154956

    Na razie jest wersja beta.

    Some of the new features included for you to play with in the Lightroom
    3 beta are:

    * Brand new performance architecture, building for the future of
    growing image libraries
    * State-of-the-art noise reduction to help you perfect your high ISO
    shots
    * Watermarking tool that helps you customize and protect your images
    with ease
    * Portable sharable slideshows with audio--designed to give you more
    flexibility and impact on how you choose to share your images, you can
    now save and export your slideshows as videos and include audio
    * Flexible customizable print package creation so your print package
    layouts are all your own
    * Film grain simulation tool for enhancing your images to look as
    gritty as you want
    * New import handling designed to make importing streamlined and
    easy
    * More flexible online publishing options so you can post your
    images online to certain online photo sharing sites directly from inside
    Lightroom 3 beta (may require third-party plug-ins)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 2. Data: 2009-10-22 14:01:14
    Temat: Re: Lightroom 3 nadchodzi
    Od: TomekM <t...@g...com>

    >     * State-of-the-art noise reduction to help you perfect your high ISO
    > shots

    Dziś już się bawiłem tym programem.
    Ogólnie chodzi całkiem stabilnie.
    Jedyny haczyk jaki znalazłem to,
    że nie daje się zmieniać poziomu odszumiania luminacji.
    U mnie ten suwak jest zablokowany.

  • 3. Data: 2009-10-22 14:22:32
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd TomekM napisał(a):

    > Jedyny haczyk jaki znalazłem to,
    > że nie daje się zmieniać poziomu odszumiania luminacji.
    > U mnie ten suwak jest zablokowany.

    Dziwne, u mnie działa...

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Picie kawy utrudnia zasypianie, ale za to sen utrudnia picie kawy.

  • 4. Data: 2009-10-22 15:56:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    bakulik at work pisze:

    > Dziwne, u mnie działa...

    czyli Standardowa Odpowiedź Administratora nr. 1 ;)

    Ja natomiast mam pytanie, czy beta zastępuje normalną wersję 2.5 czy
    instaluje się obok?

  • 5. Data: 2009-10-22 16:33:42
    Od: AndrzejSki <a...@a...com>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 17:56:40 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Ja natomiast mam pytanie, czy beta zastępuje normalną wersję 2.5 czy
    > instaluje się obok?

    Obok.

    --
    Andrzej Skibicki www.as-art.pl

  • 6. Data: 2009-10-22 19:26:23
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    > Dziwne, u mnie działa...

    He he, a piszą tak:

    na Adobe:

    "We've actually disabled the previous Luminance Noise Reduction
    so that you can focus on evaluating the Color Noise reduction
    implementation."

    na luminous-landscape:

    "The Luminance Noise Reduction is disabled at the moment
    and may not be added until the final commercial release."

    Witek

  • 7. Data: 2009-10-23 08:08:09
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Andrzej Libiszewski
    napisał(a):

    > czyli Standardowa Odpowiedź Administratora nr. 1 ;)

    Chciałem napisać SOA#1, ale pewnie nie każdy by zrozumiał ;)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Sprzedam wieczne pióra. Gwarancja - jeden rok.

  • 8. Data: 2009-10-23 08:18:50
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Witek Kaszkin napisał(a):

> [...]
    >
    > "The Luminance Noise Reduction is disabled at the moment
    > and may not be added until the final commercial release."

    http://www.bakulik.pl/TEMP/lr_nr.jpg - nie tylko suwaczek aktywny, ale
    widać efekty zmian jego położenia.

    Może zdążyłem ściągnąć wcześniej, zanim to wyłączyli? ;)

    Pobrany plik lightroom3_b1_win_102109.zip

  • 9. Data: 2009-10-23 08:26:47
    Od: ps <p...@g...pl>

    bakulik at work pisze:
    (..)
    > http://www.bakulik.pl/TEMP/lr_nr.jpg - nie tylko suwaczek aktywny, ale
    > widać efekty zmian jego położenia.
    >
    > Może zdążyłem ściągnąć wcześniej, zanim to wyłączyli? ;)
    >
    > Pobrany plik lightroom3_b1_win_102109.zip

    Pracujesz na jakimś raw (nef, cr2), czy dng albo jpg? Bo jeśli to
    drugie, to może i działa... A jeśli działa w pierwszym przypadku, to
    zaraz otrzymasz polecenie wystawienia w necie pobranego pliku :D :D

  • 10. Data: 2009-10-23 08:42:06
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Pracujesz na jakimś raw (nef, cr2), czy dng albo jpg? Bo jeśli to drugie,
    > to może i działa... A jeśli działa w pierwszym przypadku, to zaraz
    > otrzymasz polecenie wystawienia w necie pobranego pliku :D :D

    trzeba gdzies tam przelaczyc w opcjach silnik LRa na 2.5 wtedy dziala
    odszumianie w becie. Nie wczytywalem sie w to za bardzo. Poszukaj w opcjach
    sprawdz sobie.

    Roger