  • 41. Data: 2009-02-03 10:51:20
    Temat: Re: Lightroom
    Od: "scatterbrain" <o...@w...izbo>

    > RAW itp. Jedyne co dziala koszmarnie to wlasnie manipulowanie suwaczkami
    > na zywym organizmie RAWa :/ nieprectzyjne i jakies takie slamazarne.
    > Pasly tutaj
    > jednak opinie wiarygodne, ze nawet quady stacjonarne nie zalatwiaja
    > problemu.

    Eee tam. Bez przesady. W tej chwili i7 920 chodzacy na 3.2GHz i 6GB RAM
    chula az milo. Zadnych spowolnien w LR na 64 bitowym systemie.
    Czasami cos obrabiam na notebooku firmowym - dell precision m4400 z procem
    2.4GHz i 4 GB RAM. Rowniez 64 bitowa Vista i tez nie widac by brakowalo mocy
    w LR.

  • 42. Data: 2009-02-03 11:07:01
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnie wziolem sie

    Roger, weź się wreszcie zmiłuj, przyklej se przy monitorze kartkę,
    albo wykuj na pamięć:

    WZIĄŁEM

  • 43. Data: 2009-02-03 11:11:34
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Roger, weź się wreszcie zmiłuj, przyklej se przy monitorze kartkę,
    > albo wykuj na pamięć:
    >
    > WZIĄŁEM

    nie se tylko sobie

    Roger

  • 44. Data: 2009-02-03 11:39:22
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Paweł W. pisze:
    > Dziwne. Na szybkość RT nie narzekałem nawet na Duronie 900Mhz z Win XP.
    > Obrabiał rawy dłużej, ale żadnego szarpania nie miałem.

    To nie jest dziwne, to jest po prostu kwestia odpowiedniego kodu. Na AMD
    owszem chodziło ładnie, gdy na intelu szarpało niemiłosiernie.
    Specjalnie dlatego porównywaliśmy z Markiem. Jaki kod taki program :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 45. Data: 2009-02-03 11:40:46
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    > nie se tylko sobie

    No widzisz, jakie skutki powoduje czytanie wypocin internetowych dyslektyków?
    Dlatego proszę, zacznij pisać poprawnie ;-)))

  • 46. Data: 2009-02-03 12:21:39
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > uwazam ten system za kiepski i za zadne skarby go nie chce, on dopiero
    > kladzie
    > notebooka na lopatki. Mowie o wersji zwyklej. Wiekszosc moich znajomych
    > przesiadla sie z ulga na XP z tej pomylki...
    >
    > O tym nie wiedzialem
    >
    > Roger

    Moze sie komus przyda:

    LR na 64bitowej wersji chodzi zdecydowanie lepiej niz na 32bit OS -
    przynajmniej u mnie
    (win XP32bit vs vista biznes 64bit). W Vista oczywiscie powylaczane
    wszystkie 'superdodatki' - system po tuningu chodzi bardzo sprawnie. LR
    takze - nie odczuwam dyskomfortu przy pracy. Sprzet zaden szczegolny, ale sa
    4gb ramu.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 47. Data: 2009-02-03 12:25:52
    Od: j...@a...at

    > j.w.
    > powoli dochodze do wniosku ze LR jest po prostu zle napisany.

    odnioslem dokladnie takie samo wrazenie.
    do tego wiele wodotryskow tutaj to nic innego jak szykany gdyz ich
    wlasciwie nie potrzeba.

    zeby otworzyc zdjecie tutaj trzeba sie naklikac , gdy w innych
    programach zalatwia top jedno / 2 klikniecia.

    nie doszedlem w ltr poza redukcja szumow do lepszych wynikow niz w
    innych programach za to kosztem nakladu czasu.

  • 48. Data: 2009-02-03 12:28:06
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > wszystkie 'superdodatki' - system po tuningu chodzi bardzo sprawnie. LR
    > takze - nie odczuwam dyskomfortu przy pracy. Sprzet zaden szczegolny, ale

    skoro juz walkujemy te 64 bity to powiedz jakiego proca do tego systemu
    trzeba zaprzadz? W zasadzie chyba Core2Duo sie nadaje ?

    I czy ktos jest w stanie w paru slowach wyjasnic czym sie rozni XP od Visty
    oba 64 bitowe ? A co z innymi aplikacjami, przykladowo zwykle zastosowania
    nie ogranicza jakos mocno ta 64 bitowosc ?

    Roger

  • 49. Data: 2009-02-03 12:34:18
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 3 Feb 2009 13:28:06 +0100, "Roger from Cracow"
    <r...@s...pl> wrote:

    >I czy ktos jest w stanie w paru slowach wyjasnic czym sie rozni XP od Visty
    >oba 64 bitowe ? A co z innymi aplikacjami, przykladowo zwykle zastosowania
    >nie ogranicza jakos mocno ta 64 bitowosc ?
    W praktyce więcej pamięci masz dostępne dla aplikacji.

    Jeżeli myślisz o tym komputerze jako uniwersalnym (czyli nie tylko do
    jednego, dwóch programów), to spisz sobie programy, których używasz,
    następnie zoacz czy są wersje 64bit/chodzą pod 64 bitami - wtedy
    będziesz wiedział czemu to nie jest popularne ;)
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 50. Data: 2009-02-03 12:37:46
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > następnie zoacz czy są wersje 64bit/chodzą pod 64 bitami - wtedy
    > będziesz wiedział czemu to nie jest popularne ;)

    dual boot ?

    Roger