  • Data: 2009-02-07 22:08:38
    Temat: Re: Lightroom
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Tom01 wrote:

    > Może dlatego, że na ww potworze, Vista jest. ;)
    >
    > A z drugiej strony, wyznacznikiem jest prędkość reakcji C1, co do
    > której LR2 nawet na takim sprzęcie, nie jest w stanie dorównać.

    Ale okrojony LR do mozliwości C1 też zapewne śmigałby ;-)

    Prawde mowiąc, moja pierwsza próba przesiadki z RSP (demon szybkosci) na LR1
    zakonczyla się niepowodzeniem (szybkość+przyzwyczajenia+technika pracy).
    Natomiast LR2 to juz jest prawdziwy "wypas" - wiekszość nawet trudnych zdjec
    mozna przygotować bez użycia PS. Dopiero nowy biblle5 bedzie miał podobna
    funkcjonalność...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj