    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lightroom
    Date: Tue, 03 Feb 2009 10:10:10 +0100

    Jakub Jewuła pisze:
    > Mozesz napisac w paru slowach w czym jest genialniejszy od ACR?

    Główna zaleta to szybkość + bardzo dobry algorytm dający najwięcej
    szczegółów no i w połączeniu z fajnymi wtyczkami (jak np noise ninja).
    Mi się szczególnie podoba możliwość bardzo dobrego oskryptowania bibble
    tak, że wszystkie operacje robię skrótami klawiszy. Bibble ma dobrze
    rozbudowane kolejki, więc łatwo wkładać tam pliki i potem je przeliczać
    już jak odejdziemy od komputera, albo robimy coś nie wymagającego mocy
    (np odpisywanie na newsy).
    Z wad przede wszystkim brak wsparacia dla TIFF i DNG. Coś niektórzy
    narzekają na pentaksa jeszcze, ale sam nie mam więc nie wiem. Jest kilka
    małych niedociągnięć też.
    Tak czy inaczej program mi się wydaje być niezły, piątka się fajnie
    zapowiada i z małymi poprawkami będzie naprawdę fajna. Oczywiście jak
    już wypuszczą z pluginami i poprawią kilka błędów. Dostępna teraz beta
    jest naprawdę szybciutka, ale jeszcze robi głupoty i nic w niej nie ma z
    pluginów :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \