  • Data: 2011-05-22 20:04:45
    Temat: Re: Licznik bez obcišżenia kręci się, martwić się?
    Od: "j.r." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W swojej wiadomości J.F. napisał:

    > To teraz jeszcze podlacz ten klebek pod licznik, moze byc na koncu
    > tego dlugiego kabla, i zobacz czy sie inaczej kreci :-)

    Niestety nie mogę zmienić miejsca podłączenia licznika ponieważ
    jest on zaplombowany a nie zamierzam zakładać nowego wątku
    "jak wygrać z ZE w sądzie po zerwaniu plomby z licznika w celu
    dokonania drobnych pomiarów".

    Wiem że licznik teoretycznie mierzy tylko moc czynną jednak nie
    jestem pewien że licznik mechaniczny liczy tylko czynną bez biernej.

    --
    pzdr, j.r.