-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Liczba zapamietywanych czujnikow cisnienia - ktore auto ile?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <56ce0d94$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
<56cee6c3$0$649$65785112@news.neostrada.pl> <nan36o$dcg$1@dont-email.me>
<nas4aj$74h$1@dont-email.me> <nas6bt$a1l$1@node2.news.atman.pl>
<56d1b50c$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
<nasfpt$9s4$1@node1.news.atman.pl>
<2...@4...net>
<nat2cd$n8i$1@mx1.internetia.pl>
Date: Sat, 27 Feb 2016 23:32:11 +0100
Message-ID: <fd2jf8er54dh.1hzcjnvg092z9$.dlg@40tude.net>
Lines: 27
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1456612335 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22828 89.77.179.152:9311
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577541
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 27 Feb 2016 21:53:09 +0100, re napisał(a):
> Użytkownik "Tomasz Pyra"
>
>>>> Podejrzewam, że z różnicy prędkości obrotowych kół. Teroretycznie nie ma
>>>> prawa działać, bo przecież obwód opony zostaje ten sam, ale ponoć
>>>> działa;)
>>>
>>> Oczywiście, że obwód opony się zmienia. Przy czym nie chodzi o
>>> rzeczywisty obwód a o promień liczony między środkiem koła a punktem
>>> styku koła z nawierzchnią.
>>
>> Ale skoro obwód opony się nie zmienia, opona nie obraca się wokół felgi,
>> więc teoretycznie (przy duzych uproszeczeniach) ilość obrotów także nie
>> powinna się zmieniać. Ale się zmienia, i coś co teoretycznie nie powinno
>> działać działa;)
>
> Działa, bo opona jest gumy.
>
> Przy przyspieszaniu niedopompowane koło będzie się kręcić minimalnie
> szybciej, przy hamowaniu - minimalnie wolniej.
> ---
> A łysa ?
Im mniej gumy, tym różnice pewnie mniejsze.
Zresztą dlatego takie systemy wykrywają chyba dopiero dość duże spadki
ciśnienia.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"
- 2025-02-04 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu