eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLiczba zapamietywanych czujnikow cisnienia - ktore auto ile?Re: Liczba zapamietywanych czujnikow cisnienia - ktore auto ile?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Liczba zapamietywanych czujnikow cisnienia - ktore auto ile?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <56ce0d94$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    <56cee6c3$0$649$65785112@news.neostrada.pl> <nan36o$dcg$1@dont-email.me>
    <nas4aj$74h$1@dont-email.me> <nas6bt$a1l$1@node2.news.atman.pl>
    <56d1b50c$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <nasfpt$9s4$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@4...net>
    <nat2cd$n8i$1@mx1.internetia.pl>
    Date: Sat, 27 Feb 2016 23:32:11 +0100
    Message-ID: <fd2jf8er54dh.1hzcjnvg092z9$.dlg@40tude.net>
    Lines: 27
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1456612335 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22828 89.77.179.152:9311
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577541
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 27 Feb 2016 21:53:09 +0100, re napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra"
    >
    >>>> Podejrzewam, że z różnicy prędkości obrotowych kół. Teroretycznie nie ma
    >>>> prawa działać, bo przecież obwód opony zostaje ten sam, ale ponoć
    >>>> działa;)
    >>>
    >>> Oczywiście, że obwód opony się zmienia. Przy czym nie chodzi o
    >>> rzeczywisty obwód a o promień liczony między środkiem koła a punktem
    >>> styku koła z nawierzchnią.
    >>
    >> Ale skoro obwód opony się nie zmienia, opona nie obraca się wokół felgi,
    >> więc teoretycznie (przy duzych uproszeczeniach) ilość obrotów także nie
    >> powinna się zmieniać. Ale się zmienia, i coś co teoretycznie nie powinno
    >> działać działa;)
    >
    > Działa, bo opona jest gumy.
    >
    > Przy przyspieszaniu niedopompowane koło będzie się kręcić minimalnie
    > szybciej, przy hamowaniu - minimalnie wolniej.
    > ---
    > A łysa ?

    Im mniej gumy, tym różnice pewnie mniejsze.
    Zresztą dlatego takie systemy wykrywają chyba dopiero dość duże spadki
    ciśnienia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: