eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLiczba zapamietywanych czujnikow cisnienia - ktore auto ile?Re: Liczba zapamietywanych czujnikow cisnienia - ktore auto ile?
  • Data: 2016-02-25 07:07:51
    Temat: Re: Liczba zapamietywanych czujnikow cisnienia - ktore auto ile?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .02.2016 o 22:55 Marcin N <m...@o...pl> pisze:

    > Serwis?
    > Znaczy co? Nie mogę sobie sam dopompować koła? Zwariowali?

    Serwis masz jak nie masz czujników w kołach a masz aktywną funkcję w
    systemie -
    czyli w przypadku gdy na zimę zmieniasz CAŁE KOŁA (opona i felga) na takie
    bez czujników.

    Pompować możesz do woli, jak napompujesz za dużo lub za mało - wyświetli
    Ci się odpowiednie info na desce.
    W przeciągu 5 lat dwa razy miałem info z tego systemu - oba przypadki to
    wkręt w oponie i powolne (tygodniowe) schodzenie powietrza.

    > I po co to wszystko? Kto znowu zmusza mnie do kretyńskich wydatków? Ile
    > wypadków ma miejsce z powodu braku powietrza w kole przy ruszaniu?
    >
    > Bo przecież przed nagłym wystrzałem opony w czasie jazdy i tak nie
    > uratuje żaden czujnik.

    Ale ESP będzie wiedział szybciej od Ciebie o tym wystrzale i może dać Ci
    drugie życie.

    Pozostaje jeszcze kwestia "niedzielnych kierowców", którzy nie mają
    pojęcia o ciśnieniach w kołach i notorycznie jeżdżą na "flaku". Tu taki
    czujnik też może pomóc.

    Ale spokojnie, wg. mnie to też zbędny kolejny nabijacz kasy.

    TG