  • 21. Data: 2016-11-13 14:26:24
    Temat: Re: Liczba pałek. Re: no zaczęło się
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Powod zakonczenia wojny w Wietnamie byl polityczny a nie militarny. Poza tym
    wiekszosc akcji ze strony Wietnamu bylo typowa wojna partyzancka, przez regularne
    jednostki liniowe chroniona byla tylko stolica. Miala ochrone lotnicza, rakietowa i
    piechoty. Nawet niby decydujaca bitwa o jakies lotnisko, co to niby zawazyla na
    decyzji Amerykanow o zakonczeniu wojny byla typowym chociaz na duza skale atakiem
    partyzanckim. Regularne wojsko nie zyje w lasach i tunelach.

  • 22. Data: 2016-11-13 14:33:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Powod zakonczenia wojny w Wietnamie byl polityczny a nie militarny.

    przed chwilą twierdziłęś co innego

> [...]
    chociaz na duza skale atakiem partyzanckim. Regularne wojsko nie zyje w lasach i

    i zupełnie pominąłeś udział regularnej armii wietnamskiej, radzieckiej
    itd. mniej filmów więcej historii

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2016-11-13 15:08:04
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    [NTG]
    Wypierdalać stąd na politykę! Wszystkie pojeby!
    Psiakrew, teraz częściej trafiają się tępaki, co nie rozumieją zasad
    grup dyskusyjnych. A jeszcze do tego musi cię przypałętać łajza
    zmieniająca tematy postów. :/
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 24. Data: 2016-11-13 15:35:36
    Temat: Akarm król (Re: Liczba pałek. Re: no zaczęło się)
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Akarm"

[...]
    ---
    Zasady są proste, kiedy ktoś pisze to należy go czytać. Jak Ci to nie pasuje
    to ...

  • 25. Data: 2016-11-13 17:21:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Powod a nie sposob walki. Bez tego politycznego powodu o ktorym tak jak o prawie
    wszystkim nie masz pojecia to wojna w Wietnamie toczyla by sie jeszce z dziesiec lat
    a moze i do dzisiaj.

  • 26. Data: 2016-11-13 18:12:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Powod a nie sposob walki. Bez tego politycznego powodu o ktorym tak jak o prawie
    wszystkim nie masz pojecia to wojna w Wietnamie toczyla by sie jeszce z dziesiec lat
    a moze i do dzisiaj.

    oczywiście wyciąłeś wszystko, żeby nie było widać, ze odpowiadasz
    kompletnie nie na temat

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2016-11-13 19:17:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakie ma znaczenie czy wycialem czy nie skoro juz niewielu zostalo takich co Cie nie
    ma w kf.

  • 28. Data: 2016-11-13 19:35:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Jakie ma znaczenie czy wycialem czy nie

    zasadnicze

    >skoro juz niewielu zostalo takich co Cie nie ma w kf

    udowodnij

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 29. Data: 2016-11-13 20:15:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chyba Cie pojebalo do konca.

  • 30. Data: 2016-11-13 20:23:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Chyba Cie pojebalo do konca.

    czyli przyznajesz, że kłamiesz. nie, żeby mnie to u ciebie dziwiło

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?