  • 1. Data: 2010-02-15 23:16:04
    Temat: Liczba abonentów na świecie i w Europie
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Witam,

    Poszukuję informacji odnośnie liczby abonentów
    telefonii komórkowej na świecie i w Europie
    w latach 2000-2010.

    Ktoś podpowie, gdzie to mogę znaleźć?

    Dzięki,

    Pozdrawiam,
    pbjs

  • 2. Data: 2010-02-15 23:25:16
    Temat: Re: Liczba abonentów na świecie i w Europie
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    http://miniurl.pl/liczba_abonentow

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-02-16 00:19:00
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Piotr, dzięki za pomoc.

    Ja jednak szukam zestawienia, jak zmieniała się
    liczba abonentów telefonii komórkowej na świecie
    i w Europie w latach 2000-2010.

    Pod linkiem, który dołączyłeś nie ma niestety
    takich danych (a przynajmniej ja nie widzę).

    pbjs