  • 1. Data: 2010-02-15 18:03:59
    Temat: Archeo - potwierdzenie odczytania SMS
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    Takie pytanie dotyczące Dawnych Czasów, gdy nie było potwierdzeń
    dotarcia SMS-ów. To znaczy były, ale "na życzenie" - trzeba było wpisać
    magiczny ciąg znaków na początku SMS-a. W Simplusie było "WXYZ", w Idei
    "*NM#" (ale nie jestem pewien na 100%), a jak to wyglądało Erze? Może
    ktoś pamięta jak to dokładnie wyglądało w Idei i Erze? Czy ta usługa
    jeszcze działa? Czy działa/działała w Heyahu, SamychSwoich? A może coś
    takiego jest u obecnych MVNO? A Play?

    A przy okazji - czy w Simplusie działa jeszcze ten przekręcik ze zużytą
    kartą i darmowym połączeniem z Działem Obsługi Klienta Simplus?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2010-02-15 20:33:24
    Temat: Re: Archeo - potwierdzenie odczytania SMS
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Grzexs pisze:
> [...]
    >
    > A przy okazji - czy w Simplusie działa jeszcze ten przekręcik ze zużytą
    > kartą i darmowym połączeniem z Działem Obsługi Klienta Simplus?
    PLUS WXYZ bodajże, Idea *NM# lub alternatywnie*NMOBILE#. Jeszce do
    niedawna działało, teraz nie wiem. Era nie miała takiego ficzera z tego
    co wiem

  • 3. Data: 2010-02-21 11:20:16
    Od: "L" <i...@o...pl>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > PLUS WXYZ bodajże, Idea *NM# lub alternatywnie*NMOBILE#. Jeszce do niedawna
    > działało, teraz nie wiem. Era nie miała takiego ficzera z tego co wiem

    a w PLAY ;-)