  • Data: 2011-08-01 16:05:49
    Temat: Re: Liche odszkodowanie z OC - droga odwoławcza...
    Od: BearBag <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzisiaj TU przysłało włascicielom list w którym informuje że ma kupca
    na mojego wraka za kwotę 7100zł i na tej podstawie chcą mi wypłacić
    różnicę miedzy tym co chce zapłacić pośrednik a tym na ile wycenili
    auto przed szkodą (10700zl). Według mnie w tym stanie auto nie jest
    tyle warte i czuje tu jakiś wałek. Do tego napisali że oferta jest
    ważna do 22 lipca a list ma pieczątke z poczty z 26lipca więc niezłe
    zagranie...