  • Data: 2011-07-20 13:15:49
    Temat: Re: Liche odszkodowanie z OC - droga odwoławcza...
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Guzik <d...@g...com> writes:

    > Tylko TU tłumaczy sie tak: dają nam 3,5tyś, a wrak mogę sprzedać na
    > cześci za 7tyś (w tym stanie byłoby cudem jakby ktoś dał 5) i według

    Po pierwsze, wraku nie wolno sprzedawac na czesci. Znaczy wolno, ale
    potem przy zlomowaniu trzeba doplacic za to, czego brakuje. W ogole
    nie sluchaj tego, co oni ci probuja sugerowac.

    Idz do warsztatu - jesli wycenia naprawe na mniej niz wartosc auta
    wyliczona przez ubezpieczyciela, to w ogole nie bedzie problemu - do
    takiej wysokosci wyplata z OC jest bezsporna.

    MJ