  • 11. Data: 2013-08-01 17:57:55
    Temat: Re: Licencja na mapy w smartfonach Lumia
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 01 Aug 2013 17:16:30 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > I działa to oczywiście świetnie ze spieprzonym A2DP, czyli żaden
    > komunikat nie pójdzie przez głośnomówiący.

    Zaintrygowałeś mnie. Czy ten A2DP jest spieprzony w Androidzie, czy
    tylko w Automapie?
    Bo kusi mnie, żeby sobie kupić jakiś smartfon, ale brak poprawnej
    współpracy po BT z samochodowym zestawem głośnomówiącym skreśla ten
    pomysł już na starcie!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2013-08-01 18:28:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-01 17:57, Chris94 pisze:

    > Zaintrygowałeś mnie. Czy ten A2DP jest spieprzony w Androidzie, czy
    > tylko w Automapie?

    W Androidzie powyżej 4.0. Sporo o tym jest na forach, ponieważ Google
    pisało o poprawce w 4.2, ale dalej się problemy i nie ma odpowiedzi
    kiedy będzie dobrze. Efekty są różne. W 4.0 świetnie chodziło, a po
    pozostała tylko obsługa HFP, HSP. Porażka.

    > Bo kusi mnie, żeby sobie kupić jakiś smartfon, ale brak poprawnej
    > współpracy po BT z samochodowym zestawem głośnomówiącym skreśla ten
    > pomysł już na starcie!

    Nie, no, poprawnie współpracuje. Tylko po aktualizacji zniknęły
    komunikaty z nawigacji :>

  • 13. Data: 2013-08-02 03:22:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Artur Maśląg" 51fa7bd1$0$1231$6...@n...neostrada.pl

    > I działa to oczywiście świetnie ze spieprzonym A2DP, czyli żaden
    > komunikat nie pójdzie przez głośnomówiący.

    Tego nie wiem, bo mój wybielacz (SG Ace) jest za mały na AutoMapę.

    > Głupio kąsasz od dawna (najczęściej bezpodstawnie), ale to zdaje się
    > nieuleczalne :>

    Kogo ja kąsam? Przytocz choć dziesięć (a wysłałem ponad
    40 tysięcy) takich postów, w których kogoś kąsam. :)

    () JF po prostu (jak chyba 99% znanych mi zwyczajnych ludzi) nie pojmuje
    tego, że tak Księżyc obraca się wokoło Ziemi, jak Ziemia wokoło Księżyca
    czy ów układ dwóch ciał (Ziemia-Księżyc) obraca się dokoła osi przechodzącej
    przez środek masy tego układu... Bryła sztywna nie może obracać się tak, że
    jej cześć obróci się 5 razy, a inna jej część 6 razy w tym samym czasie. :)

    () Ruch po krzywej to złożenie 2 lub 3 ruchów po prostej. O tym, że nie
    warto mierzyć szybkości pociągu względem Ziemi, gdy już zmierzyliśmy
    szybkość Ziemi względem tegoż pociągu, wie chyba każdy, ale gdy ten ;)
    ,,pociąg'' nie jedzie po linii prostej, ludzie nabierają obaw...

    () Nie są potrzebne żyroskopy do wykazania ruchu obrotowego.
    W takim ruchu w jakimś kierunku szybkość malej a w innym -- rośnie.
    Zmiany szybkości są związane z działaniem sił, a te można wykryć
    i zmierzyć bez żyroskopów. (szybkość u mnie, to część wektora
    prędkości -- ta część, którą opisujemy metrami na sekundę)

    () Nie ma ruchu ze stałą prędkością, ale nieprostoliniowego. :)
    Prędkość jest wartością wektorową, ma zatem nie tylko wartość,
    ale i zwrot oraz kierunek...

    () Niezmienna w czasie siła (siła jako cały wektor, nie zaś jako
    bezwzględna wartość wektora) nie może nadać masie innego
    przyspieszenia/ruchu, jak tylko prostoliniowe/y.

    () Jednostajny ruch musi być ruchem prostoliniowym
    i nie może być wykryty w fizyce ,,średniowiecznej'',
    czyli używanej na co dzień. ;)

    Wszystkie te punkty mówią niemal o tym samym -- niemal to samo.

    Co do ostatniego punktu -- nie wiem, jak jest w fizyce relatywistycznej,
    bo jej nie znam. :) Pewnie nie tylko ja jej nie znam, ale ja przyznaję
    otwarcie się do tego, że jej nie znam, czyli jej nie rozumiem. Mówiąc
    inaczej -- zwyczajne sumowanie się prędkości (prędkości, czyli wektorów)
    bierze tam w tak zwany łeb, ale ponoć nie jest to tak proste, jak wydaje
    się wielu ludziom.

    Dla świętego spokoju 'ruch' nie jest tożsamy z 'przyspieszeniem'. :)
    (zwykle w moich wypowiedziach tego typu -- 'ruch' jest tożsamy z 'przyspieszeniem')

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2013-08-05 19:16:35
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 01 Aug 2013 17:16:30 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >I działa to oczywiście świetnie ze spieprzonym A2DP, czyli żaden
    >komunikat nie pójdzie przez głośnomówiący.

    Jakoś mi to do szczęścia nie potrzebne. Ba, nawet potrafi nieźle
    wkurzyć.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2013-08-05 20:02:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-05 19:16, jerzu pisze:

    > Jakoś mi to do szczęścia nie potrzebne. Ba, nawet potrafi nieźle
    > wkurzyć.

    To sobie wyłącz (nie ma z tym problemów). Brak Twojej potrzeby w tej
    materii nie jest żadnym argumentem w zakresie nagłych problemów ze
    strumieniowym przesyłaniem dźwięku przez BT - stosowane w sumie dość
    powszechnie. Szczególnie, że wiele osób traktuje urządzenia z Androidem
    jako swoiste centrum rozrywki...

  • 16. Data: 2013-08-05 23:45:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Artur Maśląg" 51ffe8b5$0$1221$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > strumieniowym przesyłaniem dźwięku przez BT - stosowane w sumie dość
    > powszechnie. Szczególnie, że wiele osób traktuje urządzenia z Androidem

    Ace bez trudu śle muzykę po BT. BT3 w Ace do BT2 w słuchawkach.
    Mogę też BT3 w Ace do BT3 w laptopie.

    Ale Ace ma Androda w którejś z wersji 2, nie 4. Gdy będę miał
    Monstera, zobaczę, jak w nim idzie głos po BT.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'