  • 1. Data: 2009-02-06 11:09:19
    Temat: Licencja na ŚWIĘTYCH
    Od: Jurekk <"Jurek:)\"@aol.pl">

    cześć,
    interesuje mnie temat wykorzystania przy różnego rodzaju produkcji
    wizerunków z obrazów, figur kościelnych, czy trzeba pytac o zgodę na
    powielanie takich wizerunków, czy ktoś sprzedaje jakieś uniwersalne
    wizerunki??

    Byłoby to wykorzystane później na jakiś gadżetach breloki itd...

    pozdr

    Jurekk

  • 2. Data: 2009-02-06 11:19:35
    Temat: Re: Licencja na ŚWIĘTYCH
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 6 Lut, 12:09, Jurekk <"Jurek:)\"@aol.pl"> wrote:

> [...]
    > wizerunków z obrazów, figur kościelnych, czy trzeba pytac o zgodę na
    > powielanie takich wizerunków, czy ktoś sprzedaje jakieś uniwersalne

    Hehe, nie słyszałem, żeby figurka miała wizerunek ;) Bardziej prawa
    autorskie do dzieła.

    Czarek

  • 3. Data: 2009-02-06 11:21:41
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Czarek pisze:

    > Hehe, nie słyszałem, żeby figurka miała wizerunek ;) Bardziej prawa
    > autorskie do dzieła.

    Jest sporo figurek i obrazków do których prawa autorskie wygasły. NIe
    wiem jak w innych krajach, ale w Polsce to chyba 75lat. Iść i
    fotografować - nic prostszego :)

    Ewentualnie można samemu wystrugać, albo namalować :)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 4. Data: 2009-02-06 12:13:57
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd "Paweł W." napisał(a):

    > Jest sporo figurek i obrazków do których prawa autorskie wygasły. NIe
    > wiem jak w innych krajach, ale w Polsce to chyba 75lat. Iść i
    > fotografować - nic prostszego :)

    70 lat od śmierci autora, a jeśli nieznany - od pierwszego
    rozpowszechnienia utworu. Jeżeli prawa nie należą do autora (tylko np.
    do jego pracodawcy), to czas liczy się od daty rozpowszechnienia utworu.

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 5. Data: 2009-02-06 14:22:48
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > wizerunki??
    >
    > Byłoby to wykorzystane później na jakiś gadżetach breloki itd...

    Wynajmij studenta ASP - w weekend Ci namaluje wszystkich
    swietych w dowolnych wersjach. Co wazne w swoich wizjach
    artystycznych ;)

  • 6. Data: 2009-02-07 09:19:50
    Od: datarecky <g...@o...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    >(...)Co wazne w swoich wizjach artystycznych ;)

    Taaa, namaluje cmentarz i podpisze:
    "Wszyscy Święci" ;-)

    --
    A.G.

  • 7. Data: 2009-02-08 01:10:03
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    datarecky pisze:

    > Taaa, namaluje cmentarz i podpisze:
    > "Wszyscy Święci" ;-)

    Oby!
    Namaluje pare plam, powie, że to cmentarz i podpisze:"Wszyscy Święci" ;-)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 8. Data: 2009-02-08 18:57:31
    Od: Jurekk <"Jurek:)\"@aol.pl">

    ok, to zapytam z innej strony - gdzie?? albo kogo oto zapytać??

  • 9. Data: 2009-02-08 20:10:45
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Klasztor w częstochowie oraz obraz są zastrzeżonym znakiem towarowym od paru
    lat. Takie na ogół mniej znane figurki i obrazki nie sa , ale jest jeszcze
    prawo do zgody i powielania jesli jest to wewnątrz obiektu.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com