  • Data: 2014-09-11 17:17:34
    Temat: Re: Lewitujace glosniki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2014-09-11 16:14, J.F. pisze:

    >Piszesz o żyroskopie,

    Nie, tu pisze o czyms takim
    http://www.youtube.com/watch?v=kA_hw_lY-OY

    To sie obraca, ale moze tez stac.
    Wymaga podparcia z jednej strony ... i chyba sie nie da tej plytki z
    jednej strony zastapic drugim takim samym wirnikiem.
    Co popiera twierdzenie (tzn nie obala).

    Bo oprocz tego mamy Levitron , ktory jest stabilny, ale musi sie
    obracac.
    http://www.youtube.com/watch?v=jnvOrECfZyw

    >w głośniku gdzie są drganiach może to nie być optymalne srodowisko
    >dla niego no i wymaga energii, co prawda sporo mniej ale nadal.

    Glosniki i tak wymagaja energii.

    >Ale głośnik się chyba nie kreci. Więc to nie to chyba.

    Chyba nie, choc kto wie ... no i mogloby cos byc ukryte w srodku.

    Ale tutaj to ja mam pomysl, zeby w tym Levitronie przedluzyc oske w
    dol, nawet ponizej podstawki, obciazyc na koncu i uzyc w charakterze
    stabilizatora.

    J.