  • 21. Data: 2009-03-22 00:41:40
    Temat: Re: Lewe wiertła do metalu
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 21 Mar 2009 22:32:35 +0100, Fikus26_ <r...@g...com>
    wrote:

    > neipotrzebnie komplikujesz prosty temat, przecież prawe wiertła
    > doskonale wykręcają - wystarczy śrubę rozwiercać z przeciwnej strony
    > łba :)

    Niestety ta śruba mocowała prawy set podnóżka, nawet nie jestem
    pewien czy gniazdo jest przelotowe, a jeżeli jest to i tak nie
    mam do niego dojścia specjalnie od drugiej strony. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 22. Data: 2009-03-22 09:44:22
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Jak śruba jest na przelocie, to można ją po prostu nawiercać od strony
    > łba - przy ostrym wiertle jest szansa, że sama grzecznie wyjdzie z drugiej
    > strony.

    A jak wiertło będzie mniej ostre, albo wręcz tępe, to co wtedy? Co się
    stanie albo stać może?

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 23. Data: 2009-03-22 11:04:06
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-22 10:44:22 +0100, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > A jak wiertło będzie mniej ostre, albo wręcz tępe, to co wtedy? Co się
    > stanie albo stać może?

    Nie wykręcisz, bo się będzie ślizgać. Wtedy masz szanse po prostu
    rozwiercić gwint, ino zajmie to dłużej i jest ryzyko obślizgnięcia się
    na gwint. Zresztą tego akurat nie sprawdzałem - jak mi znajomy sprzedał
    tą metodę, to zaznaczył że wiertło ma być ostre i jakoś wolałem nie
    sprawdzać czy aby nie gadał głupot (bo się chłopak zna). Sprawdzałem w
    praktyce z dobrym wiertłem i działa jak złoto.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 24. Data: 2009-03-22 11:51:25
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Leszek Karlik pisze:

    > Niestety ta śruba mocowała prawy set podnóżka, nawet nie jestem
    > pewien czy gniazdo jest przelotowe, a jeżeli jest to i tak nie
    > mam do niego dojścia specjalnie od drugiej strony. :-)

    Ja zawsze myslalem ze to kobiety potrafia zrobic problem z banalnej
    rzeczy. Ale widze ze i niektorzy faceci rowniez. Wykrecenie ukreconej
    sruby na ogol zajmuje nie wiecej jak 5 minut. Ale niektorzy musza sobie
    o tym podyskutowac najpierw przez 5 dni zanim wezma sie do roboty.
    Generalnie zenada :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 25. Data: 2009-03-22 12:33:24
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 22 Mar 2009 12:51:25 +0100, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    [...]

    > Ja zawsze myslalem ze to kobiety potrafia zrobic problem z banalnej
    > rzeczy. Ale widze ze i niektorzy faceci rowniez. Wykrecenie ukreconej
    > sruby na ogol zajmuje nie wiecej jak 5 minut.

    Jeżeli przy pomocy tego zestawu narzędzi, jaki mam teraz (komplet
    kluczy nasadowych, kombinerki, wiertarka i wiertła do betonu) wykręcisz
    tę ukręconą śrubę w nie więcej niż 5 minut to stawiam Ci skrzynkę
    piwa, chcesz? :->

    > Ale niektorzy musza sobie o tym podyskutowac najpierw przez 5 dnizanim
    > wezma sie do roboty.

    Biorąc przez uwagę że przez cały zeszły tydzień i tak byłem ponad
    300 km od motocykla to trudno byłoby mi robić cokolwiek innego niż
    dyskutować. :->

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 26. Data: 2009-03-22 13:03:24
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Leszek Karlik pisze:

> [...]
    > kluczy nasadowych, kombinerki, wiertarka i wiertła do betonu) wykręcisz
    > tę ukręconą śrubę w nie więcej niż 5 minut to stawiam Ci skrzynkę

    Zamkneli sklepy z wykretakami czy koczujesz na pustyni gdzie sklepow nie
    ma ? Tylko skad ten internet na pustyni ?

    > Biorąc przez uwagę że przez cały zeszły tydzień i tak byłem ponad
    > 300 km od motocykla to trudno byłoby mi robić cokolwiek innego niż
    > dyskutować. :->

    czyli dyskusja dla dyskusji ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 27. Data: 2009-03-22 16:18:49
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 22 Mar 2009 14:03:24 +0100, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    [...]

    > Zamkneli sklepy z wykretakami czy koczujesz na pustyni gdziesklepow nie
    > ma ?

    Z tymi sklepami to nie jest tak łatwo, bo specjalistyczne są zwykle
    otwarte w takich godzinach że mi trudno podjechać, a jak byłem wieczorem
    w Obi i Leroju to mieli tylko wykrętaki topexa. :-)

    > Tylko skad ten internet na pustyni ?

    21 wiek mamy, mam internet wszędzie, gdzie mam zasięg komórki. Więc
    tylko w górach są problemy, albo w jakimś głębokim lesie. :-)

    [...]
    > czyli dyskusja dla dyskusji ?

    Przygotowanie teoretyczne. Wolę się uczyć na błedach innych niż
    na swoich własnych, taki dziwny jestem. :->

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 28. Data: 2009-03-24 02:46:33
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    Jaroslaw Zawiła napisał(a) :
    > Lewe czyli kradzione, albo nie ujete w ewidencji. jak moga byc w katalogu?

    Wszelki Duch !

    --
    pozdr
    Wieca

  • 29. Data: 2009-03-24 09:53:08
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości

    > Nie wykręcisz, bo się będzie ślizgać. Wtedy masz szanse po prostu
    > rozwiercić gwint, ino zajmie to dłużej i jest ryzyko obślizgnięcia się na
    > gwint.

    Kwestia przyłożenia się/wprawy/szczęścia. Tak myślę.

    A tak w temacie robótek ręcznych - jak sprawa korka?
    Bo mi chyba umknął fragment gwintowanej rzeczywistości.

    --
    Jasio
    vfr vx etz