  • 11. Data: 2009-03-19 21:57:52
    Temat: Re: Lewe wiertła do metalu
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał

    > Za to jakbys mial lewy wykretak to by dawal rade tylko lewym gwintom, bo
    > wykretak zazwycZaj jest kierunkowy i blokuje sie tylko w jedna strone.

    Dyskusja jest jałowa.
    Wiertla sluza do wiercenia.
    Wykretaki sluza do wykrecania.
    Lewe wiertla nie wystepuja w sprzedazy.
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 12. Data: 2009-03-19 22:08:57
    Od: "Mario123" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Dyskusja jest jałowa.
    > Wiertla sluza do wiercenia.
    > Wykretaki sluza do wykrecania.
    > Lewe wiertla nie wystepuja w sprzedazy.
    ***
    proszę lewoskrętne:
    http://www.sarius.pl/index.php?k=wiedomet&pid=16
    Co nie zmienia faktu że dyskusja jałowa:)
    Wywiercić zwykłym wiertłem i zastosować wykrętak.

    Mariusz (Mario123)
    FZ6 Fazer S2 '07

  • 13. Data: 2009-03-20 07:02:17
    Od: r...@i...pl

    Witam
    Podam mój sprawdzony prosty sposób. Podam na przykładzie M6. Urwaną
    śrubę punktuje najblizej środka i wiercę np.fi 3, jeśli zeszlo trochę
    z osi to koryguje max. fi 4.5 , następnie gwintownikiem M6 wkręcam na
    ok. 5 - 6 mm i wykręcam na 99% pozostałości po śrubie się wykręcają ,
    trzeba uważać żeby nie uszkodzić gwintu przy wierceniu. Powodzenia w
    wykręcaniu.
    Pozdrawiam
    Romek
    ZX9R

  • 14. Data: 2009-03-20 08:49:21
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kuczu pisze:

    > Wykretaki do prawych srub maja lewy gwint i odwrotnie. Nie rozumiem wiec
    > Twojego wywodu.

    Sory, zamieszalem nieco w poprzednim poscie.

    KJ

  • 15. Data: 2009-03-20 09:08:46
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):

    > Sory, zamieszalem nieco w poprzednim poscie.

    to teraz to odkrec

    lewym wiertlem

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 16. Data: 2009-03-20 16:27:49
    Od: Jaroslaw Zawiła <j...@p...onet.pl>

    Dnia 19-03-2009 o 15:46:01 Kuczu <p...@j...pl> napisał(a):

    >Mam przed soba grubasny katalog z profi narzedziami do obrobki metalu i
    > lewych wiertel w nim nie ma.

    Lewe czyli kradzione, albo nie ujete w ewidencji. jak moga byc w katalogu?

    --
    jarek67- okolok
    Nie wazne gdzie- wazne jak. Liczy sie droga, ktorej konca nie znasz.

  • 17. Data: 2009-03-20 16:30:59
    Od: Jaroslaw Zawiła <j...@p...onet.pl>

    Dnia 19-03-2009 o 21:26:18 Solo <s...@g...com> napisał(a):

    > Ale tak jak zaznaczali przedmówcy wykrętaki mają być dobre, bo ja z
    > miesiąc temu dorwałem jakieś ze starych lat za marne pare złoty i w
    > trakcie forsowania śruby skubany się rozwiną jak wstążka.

    A mis sie kiedys zdarzylo zrobic wiertlo z taniego imbusa. Szkoda, ze go
    wtedy wyrzucilem, bo by sie do czegos przydalo.

  • 18. Data: 2009-03-20 23:19:43
    Temat: Re: Lewe wiertła do metalu [OT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > to teraz to odkrec
    >
    > lewym wiertlem

    Potraficie rozbawic odpowiedzia i powalic doswiadczeniem, cholera bede
    musial czyscic monitor, no! ;)))

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 19. Data: 2009-03-21 21:32:35
    Od: Fikus26_ <r...@g...com>

    neipotrzebnie komplikujesz prosty temat, przecież prawe wiertła
    doskonale wykręcają - wystarczy śrubę rozwiercać z przeciwnej strony
    łba :)

  • 20. Data: 2009-03-21 21:41:22
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-21 22:32:35 +0100, Fikus26_ <r...@g...com> said:

    > neipotrzebnie komplikujesz prosty temat, przecież prawe wiertła
    > doskonale wykręcają - wystarczy śrubę rozwiercać z przeciwnej str
    > ony łba :)

    Jak śruba jest na przelocie, to można ją po prostu nawiercać od strony
    łba - przy ostrym wiertle jest szansa, że sama grzecznie wyjdzie z
    drugiej strony. Schody się zaczynają, gdy nie jest na przelocie.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco