  • Data: 2010-12-02 21:53:17
    Temat: Re: Letni ON w baku
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-02 13:00, Agent pisze:

    > No tak, mój błąd. Tylko że aby wstawić do garażu prawie zawsze niezbędne
    > będzie holowanie. Ja pisałem jak to zrobić na dworzu. Mi się w zeszłym
    > roku udało mimo mrozu -12. Skurczybyk chodził na paliwie z butelki a po
    > podłączeniu do zbiornka gasł. Niezbędna okazała się ingerencja w siatce
    > w zbiorniku. Były na niej jakieś smarki :) i nie mógł zassać.

    Na całe szczęście od 4 lat leję najtańszą z możliwych ropę i nie mam,
    nie miałem problemów z parafiną :)

    Owszem czasem jak mają być duże mrozy wleję trochę benzyny, depresator
    oczywiście też i się jeździ :)

    A jakie "samozadowolenie" jak odjeżdżasz spod bloku 12 letnim dieslem o
    niewiadomym przebiegu, a inne pojazdy, między innymi benzyniaki zostają ;)

    Pozdrawiam !