  • Data: 2010-12-02 07:24:13
    Temat: Re: Letni ON w baku
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    news:2c01.00000022.4cf6ab47@newsgate.onet.pl...
    > Mam zatankowane jeszcze 1/2 ON letniego lub jesiennego , efekt taki że
    > prawdopodobnie wytrąciła się parafina i auto zgasło po przejechaniu 300
    > metrów .
    > Wcześniej trudności z odpaleniem
    > Czy dolać bęzyny , nafty czy denaturatu aby "uzdatnić" ON do jazdy w
    > temperaturach minusowych ? Auto a4 1.9 TDI b5 .

    Teraz to już "po zawodach'. Samo wlanie dodatku (jakiegokolwiek) mało pomoże
    ale i tak dolej. Denaturat podobno wiąże wodę a benzyna i depresator obniża
    krzepnięcie. Ja wlewam depresator bo to wydaje mi się najodpowiedniejsze do
    nowych diesli choć benzyny tez raz probowałem i nic sie chyba nie stało.
    Wykręć filtr, weź go do domu, ogrzej i wylej wodę i całą jego zawartość lub
    kup nowy filtr. Potem zamontuj, podpompuj ręczną pompką lub przekręć kilka
    razy kluczyk jesli masz elektryczna niskociśnieniową. Jak to wszystko nie
    pomoże to zajrzyj do zbiornika i wyczyść smok i filterek (ta siateczkę).