  • Data: 2018-03-30 18:45:24
    Temat: Re: Lepszy kabelek USB -- różnica dramatyczna!
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Moze dlatego, ze mialem ladowarke 6V, czy druga od Samsunga, co
    > podnosila napiecie.

    Możliwe. Ale podejrzewam, że ja też używałem ładowarek o większym
    napięciu. Nie wiem tego na pewno, ale biorąc pod uwagę to, że wiele
    innych ładowarek ma większe napięcie (bez obciążenia), myślę że te
    z wyjściem "USB" też czasem takie są.

    > Moje podejrzenia/wnioski z obserwacji sa takie:
    > -zeby zadzialalo glowne ladowanie musi dzialac procesor.

    Tak przypuszczam.

    > -procesor sie przy niskim napieciu nie uruchomi,

    Przy całkiem martwym akumulatorze... Faktem jest, że one nie chcą się
    odpalać bez akumulatora. Natomiast jakieś tam telefony (androidowe
    i wcześniejsze) odpalały się z akumulatorem całkowicie rozładowanym
    (długie leżenie w szufladzie) po podpięciu ładowarki.
    --
    Krzysztof Hałasa