  • Data: 2012-09-24 13:51:46
    Temat: Re: Lepsza obsluga SMS - Android, Xperia [ot]
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz wystukał, co następuje:

    > To co opisałeś jest problemem. Na starym telefonie miałem _tylko
    > ostatni_ sms. Teraz mam np 4 i ten na górze albo ten na dole jest tym,
    > na którego czekałem.
    > ToMasz

    Wciąż nie ogarniam - wybacz ;)
    Domyślnie najnowsze wiadomości masz na samym dole (nie spotkałem się z
    możliwością odwrócenia sortowania, no ale jeżeli się da, to tez dla
    wszystkich wiadomości) więc jego położenie jest z góry do przewidzenia -
    "najnowsze na dole" więc łatwo można znaleźć.

    Ew. zainstaluj sobie
    https://play.google.com/store/apps/details?id=bankdr
    oid.smskey&hl=en i już
    ;)