  • Data: 2012-09-25 11:16:20
    Temat: Re: Lepsza obsluga SMS - Android, Xperia [ot]
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz wystukał, co następuje:

    > moment. Wątkowanie jest ekstra, jak się z paroma osobami smsuje, osoby
    > odpisują - jak na gadu gadu. Pozwala to przypomnieć poprzednie
    > wiadomości, czyli... wątek! Ja smsuje sporadycznie i pisanie/czytanie
    > smsa za każdym razem jest odkrywaniem nieużywanej funkcji telefonu. Daję
    > radę, ale to w przypadku wielu wiadomości nie łączących się - jest
    > niepotrzebną komplikacją.

    łojezu, po prostu jesteś /border case/... jakby developerzy chcieliby zrobić
    każdemu dobzre to by im życia nie starczylo ;)

    > dopiero w tym momencie pasuje moja uszczypliwa uwaga - tego się nieda
    > wyłączyć! JAk to Waldek parę tygodni temu napisał: Co innego jeśli
    > urządzenie funkcji niema i koniec, a co innego jak funkcja była, ale
    > dystrybutor ją wyłączył. Od 20 lat smsy były nie-wątkowane i właśnie
    > jakiś inżynier z klapkami na oczach, wyciął tą funkcjonalność.
    > OD paru dni mam smsy za free, może będę więcej pisał, może się nauczę.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=smsr.c
    om.sc&hl=en ?

    wot - uroki systemu z możliwością instalacji aplikacji i używania tego co
    pasuje -- masz program, którego jedną z zalet jest brak wątkowania, ta-da...
    Tylko uprasza się o nie marudzenie, że omamo muszę instalować aplikację...
    :P

    > Przy okazji pytanie: czy da się ukryć numer wysyłającego smsy?

    a to jaki miałoby zamysł? :>