  • 1. Data: 2012-09-19 18:14:09
    Temat: Lepsza obsluga SMS - Android, Xperia
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czy pod Androida, konkretnie na Xperie, jest jakas godna polecenia
    aplikacja zastepujaca systemowa wysylaczke do SMS-ow? Brakuje mi takich
    rzeczy, jak podglad statusu wysylania i mozliwosc wymuszenia ponownego
    wyslania w razie niepowodzenia (cos jak w Nokiach z Symbianem), ze o
    wylaczeniu widoku tych francowatych watkow nie wspomne.

    Cos tam znalazlem, ale opinii niewiele.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-09-19 19:49:39
    Temat: Re: Lepsza obsluga SMS - Android, Xperia
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 19 Sep 2012 18:14:09 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Czy pod Androida, konkretnie na Xperie, jest jakas godna polecenia
    > aplikacja zastepujaca systemowa wysylaczke do SMS-ow? Brakuje mi
    takich

    Hadcent sms się nie nadaje?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2012-09-19 21:01:04
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Sep 2012 19:49:39 +0200, Marek napisał(a):

    > Hadcent sms

    Jesli uzywasz, to napisz dwa slowa jak sie sprawuje. Instalowalem (i
    wyrzucilem) dwa inne programy, do tego jeszcze nie dotarlem.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2012-09-19 21:39:26
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyslania w razie niepowodzenia (cos jak w Nokiach z Symbianem), ze o
    > wylaczeniu widoku tych francowatych watkow nie wspomne.

    GoSMS Pro

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2012-09-19 22:47:13
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 19.09.2012 18:14, Maciek pisze:

> [...]
    > wyslania w razie niepowodzenia (cos jak w Nokiach z Symbianem), ze o
    > wylaczeniu widoku tych francowatych watkow nie wspomne.

    może polski smsoid? Przede wszystkim jest do wysyłania smsów z bramek.
    używałem, chwaliłem sobie, ale w dobie prawie darmowych rozmów
    przestałem smsować. Spróbuj.

    ToMasz
    Ps ale wątkowanie to niezłe dziadostwo. Jakiś pryszczes to wymyślił,
    który esmesował z garbatą dziewczyną, i nigdy nie dostawał haseł
    smsowych z banku.

  • 6. Data: 2012-09-19 23:54:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 19 Sep 2012 21:01:04 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Jesli uzywasz, to napisz dwa slowa jak sie sprawuje. Instalowalem (i
    > wyrzucilem) dwa inne programy, do tego jeszcze nie dotarlem.

    Na razie nie narzekam, był jakiś problem po jakieś aktualizacji,
    później poprawili, teraz nie pozwalam mu się aktualizować ;) i działa
    bez problemu. jest resend w przypadku problemu z wyslaniem, ma
    wygodna opcje "ponownie" czyli szybkie wysyłanie identycznego (z
    historii, wcześniej wysłanego) sms (przydatne do obsługi urzadzen
    sterowanych sms).
    Spore możliwości dostosowania wyglądu (kolorów) interfejsu, bogate
    opcje powiadomień.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2012-09-20 06:52:02
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 19 Sep 2012 22:47:13 +0200, ToMasz wrote:
    > Ps ale wątkowanie to niezłe dziadostwo. Jakiś pryszczes to wymyślił,
    > który esmesował z garbatą dziewczyną,

    Albo dostawal powiadomienia od Nagiosa?
    Nie wiem czy nagios jest garbaty tak BTW ;)

    Watkowanie smsow to bardzo dobra rzecz IMO.

    > i nigdy nie dostawał haseł smsowych z banku.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=bankdr
    oid.smskey czeka na Ciebie

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 8. Data: 2012-09-20 06:59:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Sep 2012 21:39:26 +0200, Irokez napisał(a):

    > GoSMS Pro

    Probowalem, zamula.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 9. Data: 2012-09-20 07:07:18
    Od: "Wojciech Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 19.09.2012 o 22:47 ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    pisze:
    > Ps ale wątkowanie to niezłe dziadostwo. Jakiś pryszczes to wymyślił,
    > który esmesował z garbatą dziewczyną, i nigdy nie dostawał haseł
    > smsowych z banku.

    No i?... Jeśli szukam jakiegoś SMSa, to pamiętam raczej, do kogo była to
    wiadomość niż że wysłałem ją dwa miesiące temu, we wtorek około 15:30.
    Przeszukiwanie wiadomości jest o niebo wygodniejsze, a czasami - gdy pisze
    się do kilku osób na raz - ułatwia odpowiedź zgodną z kontekstem ;)

    A z tymi hasłami smsowymi z banku to co jest nie tak? Dostajesz, używasz,
    wywalasz, a jak nie wywalasz to i tak przynajmniej nie zaśmiecają całej
    skrzynki, tylko leżą w jednym wątku, który można hurtem usunąć. A hasła po
    użyciu są bezużyteczne.

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 10. Data: 2012-09-21 15:35:05
    Temat: Re: Lepsza obsluga SMS - Android, Xperia [ot]
    Od: W <w...@w...pl>

    ToMasz wystukał, co następuje:

    > ToMasz
    > Ps ale wątkowanie to niezłe dziadostwo. Jakiś pryszczes to wymyślił,
    > który esmesował z garbatą dziewczyną, i nigdy nie dostawał haseł
    > smsowych z banku.

    ee? ale jaki Ty masz problem? wątkowanie jest imho super (w dobie
    nielimitowanych sms zupełnie jak chat na komputerze)... i jaki jest proble
    mz hasłami z banku? dostajesz-wpisujesz-usuwasz, a jak nie usuwasz to i tak
    masz wyświetlone jako ostatnią wiadomość.
    /wot/, oświec mnie jaki masz z tym problem bo jestem wyjątkowo zaciekawiony
    :D