  • 1. Data: 2012-09-19 14:44:22
    Temat: pytanie do rom 4.0.4 do GT-i9001 SG+
    Od: m...@g...com

    Dzień Dobry!

    Mam pytanie do osób posiadających Samsung Galaxy GT-i9001
    Obecnie posiadam rom-a

    I9001XXKQE Android 2.3.6 (CSC - I9001OXFKQ2)

    W końcu udało mi się znaleźć stabilnie działającego, bez wyłączającego się wifi i
    innych problemów, zastanawiam się natomiast czy jest jakis custom rom w wersji 4.0.4,
    z którym nie będzie żadnych problemów z aparatem nagrywaniem filmów i innych, które
    często pojawiają się w custom romach.

    dziękuję za odpowiedz
    pozdrawiam