  • 1. Data: 2009-09-23 06:18:58
    Temat: Lenovo IdeaPad U350 13,3" cel 1.2 czy warto???
    Od: z <z...@g...pl>

    Chyba w końcu wyprodukowano coś dla mnie (mój pierwszy laptop) :-)
    Lenovo IdeaPad U350 13,3"
    Wszystko cacy tylko zastanawiam się którą wersję wybrać
    Czy na celeronie 1.2 2GB
    czy
    Intel Pentium U2700 (1,30 GHz) 4GB
    Niestety nie mogę pożyczyć na testy więc pytam Was jak szybko celeron
    będzie chodził (na XP oczywiście) w porównaniu do mojego stacjonarnego
    PentiumE 1.8 3GB.
    Przeznaczenie głównie www i poczta ale od czasu do czasu muszę coś
    pogrzebać w CoreluX4 czy AdobeCS2. Będę chciał podpinać monitor
    zewnętrzny a nawet telewizor po HDMI. Pewnie też zewnętrzny tunerTV.
    Miałem przez chwilę w rękach Samsunga z Atomem na pokładzie i do netu
    dawał radę. Lenovo ma być od Atoma szybsze
    Co wybrać: Celerona 1.2 czy Pentium U2700 1.3?

    PS.
    celeron - 1850 zł bez systemu
    Pentium - ok 2500 zł z vistą

  • 2. Data: 2009-09-23 07:10:23
    Temat: Re: Lenovo IdeaPad U350 13,3" cel 1.2 czy warto???
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba w końcu wyprodukowano coś dla mnie (mój pierwszy laptop) :-)
    > Pentium - ok 2500 zł z vistą

    A nie lepiej:?
    http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/lenovo-ide
    apad-g550-t4200-3072mb-320gb-vhp.bhtml

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-09-23 07:27:36
    Od: z <z...@g...pl>

    kris pisze:

    > Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A nie lepiej:?
    > http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/lenovo-ide
    apad-g550-t4200-3072mb-320gb-vhp.bhtml

    13" to miał być złoty środek do taszczenia w różne dziwne miejsca.
    Do popracowania ma zewnętrzny LCD.
    Gdyby mocniejszy procesor wsadzili to by było git. Na długości pracy na
    bateriach bardzo mi nie zależy. Zastanawiałem się jeszcze nad Toshiba
    13" PE.