  • Data: 2012-12-23 21:05:02
    Temat: Re: Lenovo IdeaPad A2107A - WSZYSTKOMAJACY TANIOL???
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com>

    > To że w androidzie pobranie czegoś z sieci wymaga znacznie więcej zachodu
    > niż na zwykłym kompie, tak samo później z rozpakowaniem takiego pobranego
    > pliku i przeniesienie go we właściwe miejsce. Na kompie zaznaczenie czegoś
    > przyciskiem myszy to żaden problem, w Androidzie to normalna droga przez
    > mękę, no przynajmniej dla mnie nie jest to prosta i łatwa robota..
    > Podsumowując - na kompie pod Windows zrobię to kilka/naście razy szybciej.

    Zmobilizowałeś mnie. Lupka "ump osmand", pierwszy link, link "cała mapa",
    zapisało się w download, "pobrane pliki", dotknąłem zipa to rozpakował się
    do podkatalogu, przycisk "zaznacz", zaznaczyłem rozpakowanego osb, wybrałem
    katalog osmand, przycisk "wklej", uruchomiłem osmand, przestawiłem opcje bo
    jeszcze nie uzywałem osmand offline, działa !

    Jest dokładnie tak, jak się spodziewałem.

    I na grzyba mi do tego inny system podłączony przez USB?!

    USB to ja do programowania używam, ale też nie uważam tego za normalne