  • Data: 2009-05-27 06:04:44
    Temat: Re: Lektor w telewizji
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Polecam orginal sundtruck,
    > generalnie powinien byc zakaz lektorów i dubbingu( wyjatek filmy dla
    > dzieci).

    I powinien być zakaz palenia tytoniu i picia alkoholu.
    Mi by nie przeszkadzał bo nie palę i jestem abstynentem a ileż było by
    przyjemniej nie wdychać cudzych spalin i nie spotykać pijanych w swym życiu.
    Tylko, że "państwa powszechnych szczęśliwosci" gdzie zakazami i nakazami
    próbowano uszczęśliwić ludzkość zazwyzcaj kończyły jako autorytarne reżimy
    zostawuajace po sobie stosy trupów, tych co nie "dorosli do nowego
    wspaniaego ustroju" i "nie chcieli" być szczęśliwi.
    To tak a'propos "zakazywania" lektora i decydowaniu za widza.
    Widz powinien mieć wybór a postep techniki to umożliwia.
    "Oświeceni dyktatorzy" zawsze będą jednak wiedzieli lepiej co "dobre" dla
    bliźniego.
    Dlatego że pamietam komunę bardzo dobrze, jestem uczulony na słowa "powinni
    zakazać" odnoszące się do gustów, upodobań czy innych indywidualnych wyborow
    ludzkich.
    vari