  • Data: 2009-04-07 23:09:40
    Temat: Re: Lekkie NTG - Jaki laptop?
    Od: "see_you" <c...@e...trzy> szukaj wiadomości tego autora

    <l...@l...localdomain> wrote in message
    >W poście <s...@l...localdomain>,
    > l...@l...localdomain nabazgrał:
    >
    > No dobra, nie wziąłem pod uwagę ostatnich zawirowań na rynku.
    > Laptop dla niszy grafików będzie gdzieś w okolicach Thinkpada
    > serii W. Nie będzie to raczej cena poziomu najniższego modelu
    > z rodziny, więc licz 17500-25000zł + cena lepszej matrycy.

    Niepotrzebnie myslisz zastapic komputer stacjonarny
    z oprzyrzadowanem, laptopem,
    to bezsensowne mnozenie kosztow.
    Spojrz na najwyzsza polke Della - np. ten za 7000 zl:
    http://tinyurl.com/c9osn9
    odejmij za ta matryce ktora tam jest i dodaj za dobra matryce.
    Cena nie przekroczy 10000zl a to jest 17 cali,
    taka sama moc i rozdzielczosc uzyskasz taniej z matryca 15,4 cala.
    A wiele rzeczy, ktora sa w tym laptopie, grafikowi bylyby zupelnie zbedne
    dlatego cena moglaby byc nawet nizsza niz te 7000zl.
    --
    see_you