  • Data: 2014-03-07 13:12:30
    Temat: Re: Lekki OT aparaty made in Japan
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-06 15:25, meander pisze:
    > Takie może głupie pytanie, są jeszcze jakieś aparaty made in Japan?
    > Oglądałem w sklepie modele od 500 do 2000zł i wszystko to orient: Chiny,
    > Filipiny, Indonesia, Tajwan.
    > Takie czasy, no dobrze, w takim razie ceny powinny być tak o 1/3 niższe...

    Prawdę mówiąc zdziwiłem się oglądając niedawno Canona (bodajże SX160),
    bo był właśnie "made in Japan". A badziew straszny (cena <400zł),
    ciemny, zaszumiony, bardzo nieostre zdjęcia.
    "Made in Japan" nie implikuje dobrej jakości, a co najwyżej wysoki
    stopień zgodności z projektem (celowe pogarszanie osiągów imho).