  • Data: 2019-03-27 09:43:33
    Temat: Re: Lęk przed techniką
    Od: d...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 27 marca 2019 03:25:41 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:

    > Tak wygląda następny level paranoi "googlowych specjalistów medycznych".
    > Zamiast czytać pierdoły w internecie trzeba było się przebadać.
    > A tak - potwierdzasz zasadę darwinistycznego doboru naturalnego...

    Oj, nie śmiejcie się już tak z niego, klaustrofobia to poważny problem, a i na MRI
    nie kieruje się bez powodu - stąd też np. MRI w znieczuleniu ogólnym.
    Ja miałem dwa razy, raz na nogę w wielkim aparacie, raz na głowę w mniejszym - w
    sumie nic przyjemnego, ciasno, stuka i nudno, bo trwa z pół godziny.
    Na stukanie i nudę niby receptą miało być to, że przy badaniu głowy nałożyli mi
    słuchawki w których leciało jakieś radio - oczywiście z cholernymi reklamami.
    A jak tak sobie teraz o tym myślę, to był to podwójny debilizm, żeby słuchawki do MRI
    pakować.
    Może to jednak był tomograf? Muszę poszukać wyników.