  • Data: 2019-03-29 00:50:27
    Temat: Re: Lęk przed techniką
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman pisze tak:

    > Nie do końca. Generalnie źródło w nerwicy psychosomatycznej. Były
    > też podobno jakieś "zmiany w ośrodkowym układzie nerwowym" -
    > robili mi jakieś badania encefalograficzne, i coś tam w tych
    > krzywych nie do końca było odpowiednio krzywe. Te zmiany to być
    > może po jakiejś grypie , bo jakoś to się zbiegło w czasie.

    Słyszałem, że znajomą ściągało (boczny wiatr) poszła właśnie nie do
    neurologa tylko do psychiatry i pozbyła sie tego.

    > Było to ze 25 lat temu. Generalnie jakoś przeszło samo, chociaż do
    > dziś mi się zdarzają gorsze dni, kiedy mnie lekutko buja.

    osz k. 25 lat

    > Ale delikatnie.

    Mnie też niby przeszło samo po roku ale jeszcze wyczuwam bujanie przez
    ułamki sekundy. Jest to mega wk.

    > A wtedy się bałem wyjść na ulicę, bo się bałem że się
    > wypierdzielę na prostym chodniku.

    No ja miałem podobnie. Chodziłem po ścianach albo od drzewa do drzewa
    skokami konika szachowego.

    Zmieniała Ci sie postawa? Pochylałes sie specjalnie żeby czuć mocno
    chodnik na stopach. Dociażałeś kolana?

    > W każdym razie tomografia nic nie wykazała. Pusto :)

    u mnie mri wykazał gumki przytrzymujące oczy i ciężarek ;)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/