-
1. Data: 2010-02-23 17:33:34
Temat: Legnum VR4 i przekładka?
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Czołem
Takie zapytanie mam.
Orientuje się ktoś czy w miarę humanitarny sposób przełożyć
japońską/agielską wersję Gallanta VR4 na nasza stronę?
Np. kupuję legnum-a VR4 i gallanta europejczyka i przekładam całość w miarę
plug and play czy trzeba dość mocno rzeźbić, w stylu wwymieniać turbiny na 1
dużą tak jak w Skyline, ciąć ściany grodziowe itd.
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)
-
2. Data: 2010-02-23 17:50:30
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
Lewis pisze:
> Takie zapytanie mam.
> Orientuje się ktoś czy w miarę humanitarny sposób przełożyć
> japońską/agielską wersję Gallanta VR4 na nasza stronę?
> Np. kupuję legnum-a VR4 i gallanta europejczyka i przekładam całość w
> miarę plug and play czy trzeba dość mocno rzeźbić, w stylu wwymieniać
> turbiny na 1 dużą tak jak w Skyline, ciąć ściany grodziowe itd.
Nie trzeba nic ciac, wszystko sie miesci. Jedyny problem to maglownica,
bo w EU nie dostaniesz dobrej. Okazuje sie, ze w US mozna kupic i nic
nie trzeba przerabiac. W PL juz jeden taki jezdzi.
--
Pozdrawiam,
Maciek
-
3. Data: 2010-02-23 17:55:12
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
wiadomości news:hm10ou$oat$1@node1.news.atman.pl...
> Lewis pisze:
>> Takie zapytanie mam.
>> Orientuje się ktoś czy w miarę humanitarny sposób przełożyć
>> japońską/agielską wersję Gallanta VR4 na nasza stronę?
>> Np. kupuję legnum-a VR4 i gallanta europejczyka i przekładam całość w
>> miarę plug and play czy trzeba dość mocno rzeźbić, w stylu wwymieniać
>> turbiny na 1 dużą tak jak w Skyline, ciąć ściany grodziowe itd.
> Nie trzeba nic ciac, wszystko sie miesci. Jedyny problem to maglownica, bo
> w EU nie dostaniesz dobrej. Okazuje sie, ze w US mozna kupic i nic nie
> trzeba przerabiac. W PL juz jeden taki jezdzi.
Z tego co się orientowałem to 3 takie jeżdzą.
Ogólnie znalazłem VR za circa 18kzł z 2001 roku, a na litwie mam ładnego
dawcę na wnętrze za 6kzł (całe auto jeżdzące) resztę sprzedać na części może
wyjdzie na zero.
Więc zostanie kupić sama maglownicę od GTZ z USA?
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)
-
4. Data: 2010-02-23 17:58:10
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
Lewis pisze:
> Z tego co się orientowałem to 3 takie jeżdzą.
> Ogólnie znalazłem VR za circa 18kzł z 2001 roku, a na litwie mam ładnego
> dawcę na wnętrze za 6kzł (całe auto jeżdzące) resztę sprzedać na części
> może wyjdzie na zero.
> Więc zostanie kupić sama maglownicę od GTZ z USA?
Tylko maglownice od Galanta na rynek US, no i trzeba wywalic
katalizator, bo sie nie miesci. A tak to plug'n'play.
--
Pozdrawiam,
Maciek
-
5. Data: 2010-02-23 22:18:01
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:hm119q$ci1$1@news.onet.pl...
Popytaj tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=20789
--
Yogi(n)
-
6. Data: 2010-02-23 22:30:17
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
news:hm1gr0$5gr$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:hm119q$ci1$1@news.onet.pl...
> Popytaj tutaj:
> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=20789
No i oczywiście: http://www.vr-4.pl/
--
Yogi(n)
-
7. Data: 2010-02-24 14:13:23
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
news:hm1hi0$700$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
> news:hm1gr0$5gr$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>> Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>> news:hm119q$ci1$1@news.onet.pl...
>> Popytaj tutaj:
>> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=20789
> No i oczywiście: http://www.vr-4.pl/
Już śledziłem te fora.
Zostaje mi tylko jeszcze jedna kwestia, może da się w drugą stronę? W sensie
stałe ADW do zwykłego europejskiego gallanta 2.5V6 nie VR4...
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)
-
8. Data: 2010-02-24 14:16:40
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:hm38lu$h8m$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
> news:hm1hi0$700$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>> Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
>> news:hm1gr0$5gr$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>>> Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>>> news:hm119q$ci1$1@news.onet.pl...
>>> Popytaj tutaj:
>>> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=20789
>> No i oczywiście: http://www.vr-4.pl/
> Już śledziłem te fora.
> Zostaje mi tylko jeszcze jedna kwestia, może da się w drugą stronę? W
> sensie stałe ADW do zwykłego europejskiego gallanta 2.5V6 nie VR4...
*AWD
Chodzi w zasadzie tylko o napęd, silnik wystarczy zwykłe 2.5. A tych
seryjnie nie wypuszczali z AWD. Durne japońce...
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)
-
9. Data: 2010-02-24 16:23:44
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>
Patrze a tu w szybce robal taki: news:hm38s3$hsc$1@news.onet.pl ! Pewnie
kiero jakis, ten Lewis . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:
>> Zostaje mi tylko jeszcze jedna kwestia, może da się w drugą stronę? W
>> sensie stałe ADW do zwykłego europejskiego gallanta 2.5V6 nie VR4...
>
> *AWD
> Chodzi w zasadzie tylko o napęd, silnik wystarczy zwykłe 2.5. A tych
> seryjnie nie wypuszczali z AWD. Durne japońce...
Rzezba. mimo wszystko lepiej wziac VR-4 i dawce.
Jedyny fuckup to sciana grodziowa ktora nie jest symetryczna-prawie udaje
sie przelozyc za wyjatkiem mechanizmu wycieraczek gdzie albo montuje sie go
bez obudowy (zeby sie zmiescil) albo przespawuje sciane grodziowa.
Pomysl z przelozeniem napedu do zwyklego EA bym Ci odradzal-IMO wiecej
roboty niz przelozenie VR-4. Poza tym, ze 163hp slabo sobie poradzi z 4
lapami. Te 163hp przyzwoicie sie zachowuja jako FWD ale szalu nie ma-ot
troche lepszy dupowoz.
Trzeba pamietac, ze VR4/Legnum to glownie wspolna buda z EA. Bebechy sa
zupelnie inne.
Osobiscie uwazam, ze auto zajebiste-wyglada jak troche lepsza taksowka, ale
jak depniesz to banan gwarantowany.
Ogolnie jezdzi tego ok 10 sztuk-wiekszosc wyszla spod reki Roberta ktory
zazwyczaj zajmuje sie importem i przekladka.
Utrzymanie VR-4/Legnum to koszty podobne do Subaru (i malo jest kumatych
mechaniorow co potrafia przy tym dlubac)
--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec
-
10. Data: 2010-02-24 16:27:03
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>
Patrze a tu w szybce robal taki:
news:Xns9D29A6C8FD48Zielonagens@213.180.128.149 ! Pewnie kiero jakis,
ten Dman-666 . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:
Aaa..i jeszcze jedno-jak chcesz spotkac sie i pogadac z jednym z
wlascicieli (i fantastycznym znawca tych aut) to w pierwszy wtorek miesiac
sa spoty w DC gdzie regularnie przyjezdza jeden VR-4 i jeden Legnum.
--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec