  • 11. Data: 2011-09-27 15:28:08
    Temat: Re: Legendarna inteligencja kierowców tirów to jednak fakt
    Od: to <t...@x...abc>

    begin masti

    > a jak mu wpadnie w maluchu to coś zmieni?

    Ty tak poważnie próbujesz usprawiedliwiać wypieprzenie cysterny na plecy
    z powodu osy, czy po prostu sobie pajacujesz?

  • 12. Data: 2011-09-27 15:59:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 13:28:08 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > Ty tak poważnie próbujesz usprawiedliwiać wypieprzenie cysterny na plecy
    > z powodu osy, czy po prostu sobie pajacujesz?

    ty poważnie uważasz, żę do łapania osy potrzebna jest inteligencja?
    Czy może wrzucisz kolejny filmik z fucktu?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2011-09-27 15:59:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 13:26:15 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    ROTFL

  • 14. Data: 2011-09-27 20:46:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 15:59, masti pisze:
    > ty poważnie uważasz, żę do łapania osy potrzebna jest inteligencja?

    Widać nie bardzo, osa ubita ale cysterna rozjebana.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2011-09-27 23:22:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >"Około godziny 9 cysterna przewożąca paliwo wywróciła się na 208 km
    >autostrady A4 w kierunku Wrocławia. (...) Nieoficjalnie
    >dowiedzieliśmy
    >się co tłumaczył kierowca cysterny. Podobno w czasie jazdy do kabiny
    >wleciała osa. gdy kierowca próbował ja odgonić stracił panowanie nad
    >kierownicą."

    Jak tobie wpadnie to zobaczymy co bedziesz gadal.
    Albo niedopalek papierosa na jaja ci spadnie, albo bedziesz smsa pisal
    :-)

    Chcesz inteligencji
    http://www.tvn24.pl/-1,1718653,0,1,kierowca-sie-znal
    azl-w-sztok-pijany,wiadomosc.html

    Choc w sumie ... co tu nieinteligentnego ?

    J.

  • 16. Data: 2011-09-28 13:21:01
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, 26 Sep 2011 22:16:35 GMT, pl.misc.samochody:

> [...]
    > się co tłumaczył kierowca cysterny. Podobno w czasie jazdy do kabiny
    > wleciała osa. gdy kierowca próbował ja odgonić stracił panowanie nad

    No, korek był fajny... Po raz pierwszy jechałem autostradą pod prąd :-P

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 17. Data: 2011-09-28 13:34:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Sep 2011, masti wrote:

    > Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 13:28:08 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > ty poważnie uważasz, żę do łapania osy potrzebna jest inteligencja?

    Odnoszę wrażenie, że usiłuje Ci delikatnie przekazać że inteligencja
    jest potrzebna do NIE łapania tej osy :>

    (oczywiście można zrobić flejma nt. osób uczulonych itede,
    ale również można że osie najlepiej dać spokój - jeśli nie
    poczuje się zagrożona, to nawet jak sobie na chwilę usiądzie,
    statystycznie NIE żądli).

    pzdr, Gotfryd