  • Data: 2019-07-01 18:07:16
    Temat: Re: Leasing - szkoda z OC sprawcy i problem VAT
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:c6c27631-27f2-427c-97a3-0dd242c8df1b@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 16:17:33 UTC+2 użytkownik JDX
    napisał:
    > Bo założyłem, że udział własny jest proporcjonalny do wartości
    > szkody.
    > Ale tak naprawdę to nie ma większego znaczenia. Ile reflektorów w
    > swojej
    > karierze kierowcy rozbiłeś z własnej winy? Ile kolizji miałeś z
    > własnej
    > winy? Bo ja przez ćwierć wieku, w tym ~15 lat w warszawskiej dziczy,
    > żadnego/żadnej. Płacenie 80 zł dla ubezpieczenia się na tak
    > niewielką
    > kwotę jak 2000, którą trzeba zapłacić z niewielkim
    > prawdopodobieństwem
> [...]

    Ale wlasnie o to chodzi - dom drogi, wiec zabezpieczyc sie trzeba,
    a pozarow malo, wiec skladka niska.

    Kolega sie chwali, ze bezpieczny, ale wypadek rzecz dosc czesta ...
    wiec skladka pokrywa naprawe, i ajenta i prezesa i reklame w TV ... po
    co przeplacac.

    Te 80zl to pewnie ubezpieczyciel dobrze skalkulowal, ze mu sie oplaca,
    ale ... zwroci sie po 25 latach. Tyle bez wypadku ... to juz nie tak
    latwo.
    No chyba, ze jezdzac starymi samochodami nie bedziemy drobnych napraw
    wykonywac :-)

    J.