  • Data: 2019-07-03 20:29:05
    Temat: Re: Leasing - szkoda z OC sprawcy i problem VAT
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.07.2019 o 07:34, Cavallino pisze:

    > Ale w wielu przypadkach było inaczej.
    > A wykłócanie się o zwrot kasy ściągniętej z karty przez wypożyczalnię,
    > kilkanaście tys km od domu, zdecydowanie nie jest warte kilkudziesięciu
    > zł dopłaty za full ubezpieczenie.

    myślę że kluczem jest zaznaczenie każdej rysy na protokole. Bo protokoły
    to mają prawie takie jak do kolizji - zaznacz X w miejscu uszkodzenia -
    co przy autach z przebiegiem kilka tysięcy km oznacza, że jest w koło
    "zaiksowany" :)

    p.s. kilka razy wykupowałem ubezpieczenie kwoty kaucji poza
    wypożyczalnią, co oznacza, że wypożyczalnia o moim ubezpieczeniu nie
    wiedziała
    p.s.2. - nie lepiej wypożyczalni taką rysę podciągnąć pod klienta z
    ubezpieczeniem? klientowi to wisi, bo nic nie zapłaci, wypożyczalnia ma
    auto zrobione...

    Lukasz