  • Data: 2007-03-22 10:47:37
    Temat: Re: Le Guern w zarzadzie Netii - szok [długie i nieco OT]
    Od: kulek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK napisał(a):

    > Reasumując, bo wydaje mi się iz drążenie tematu na niewiele się zda/
    >
    > W Polsce przyjęło się że:
    >
    > 1.Kazdy operator z dosyć dobrym skutkiem pilnuje dostępu do swojej sieci,
    > zwłaszcza dostępowej
    > 2.Wszelkie działania mające na celu udostępnienie w/w sieci są na tyle
    > kosztowne że raczej mało opłacalne
    > 3.Chcący świadczyć usługi na rynku lokalnym winni raczej zainwestować w
    > budowe własnej sieci radiowo-kablowo-światłowodowej.
    >
    > Cała reszta to do niczego nie prowadzące dyskusje o charakterze raczej
    > akademickim.

    Bo TP trzeba zostawić w spokoju i tylko wymagać przestrzegania
    obowiązującego prawa (żeby nie było państwo w państwie) i skupić kilku
    innych operatorów na stworzeniu poważnej konkurencji na rynku dla
    średnich i małych operatorów (której obecnie nie ma)

    Gdyby jakaś firma postawiła na pośredników i do tego prócz netu dawała
    VoIP i TvOIP (do dalszej odsprzedaży) lokalni operatorzy przejęli by
    bardzo dużą część rynku (bo mają dużo atutów których TP nigdy nie będzie
    mieć).