  • Data: 2007-03-22 09:17:45
    Temat: Re: Le Guern w zarzadzie Netii - szok [długie i nieco OT]
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> napisał w wiadomości
    news:ettgc4$2a7o$1@news2.ipartners.pl...

    > Dla Ciebie szok, dla mnie głęboki niesmak, a wielu - jak widać po
    > prezentowanych opiniach - nic to nie wzrusza.
    > Od pewnego czasu przyglądam się prezentowanym tu opiniom i zastanawia mnie
    > powierzchowność kryteriów jakie przyjmuje młodsze pokolenie. Kiedyś biznes
    > był biznesem, ale nadrzędna była etyka fundamentalna. Teraz wystarczy, że
    > ktoś jest sprawnym menadżerem, aby usprawiedliwiać jego działania. A to,
    > że w kategoriach ogólnych takie zachowanie jest godne pogardy nie jest w
    > ogóle brane pod uwagę.
> [...]

    To ze TPSA dostala w spadku po PRL cala infrastrukture, a potem zostala
    razem z nia sprzedana, to nie moja wina, a "wina" tych co prywatyzowali ze
    nie umieli tego odpowiednio rozdzielic.

    Watek dotyczy glownie neti ktora wszystko wybudowala sama, nie rozumiem
    skad u ciebie agresja i chec opluwania np mnie. Moze opluj tych
    co sprzedali TPSA.
    TPSA to teraz firma prywatna i to ze dziala na korzysc inwestorow to raczej
    normalne, to nie fundacja charytatywna, a od regulacji jest i tak UKE.