  • Data: 2011-06-07 18:26:04
    Temat: Re: Latarka LED jak perpetum mobile!
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko czy kodowanie wychodzące ma tu znaczenie? Jak mu źle odkoduje to i
    > źle zacytuje a jak dobrze odkoduje to i dobrze zacytuje.

    No nie wiem co widzi właściciel TB z UTF bo mam domyślnie ustawione ISO
    a nie utf. Ale jak widać TB przy wysyłaniu nie potrafi dobrze zapakować
    niezdeklarowanego tekstu w ISO w posta zakodowanego w UTF. Nie widziałem
    żeby osoby mające u siebie UTF krytykowały poprzednika za krzaczki.
    Zazwyczaj krzyczą następni to chyba dopiero oni to widzą.

    MD