  • Data: 2010-11-08 13:00:53
    Temat: Re: Las Vegas Run - długie
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-07 05:54, KJ Siła Słów pisze:
    > Dzień -(minus) 5. "Travel light".

    Siema,

    świetny tekst, który niemal wizualizował to co Sam widziałeś!
    Zazdroszczę jak cholera, Tym Bardziej, że niedawno właśnie gadałem ze
    znajomymi, że bardzo bym chciał pojeździć na moto po Stanach... ;)

    Swego czasu byłem w Teksasie, gdzie również autostrady są niemal po
    horyzont, proste jak stół, tyle, że bez... zakrętów... ;) Wtedy
    jeździłem pick-upem, teraz bym chciał T.Apaczem, może... kiedyś... ;)

    Jeszcze raz gratuluję i szczerze zazdroszczę!!!

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97