  • Data: 2010-11-09 02:07:15
    Temat: Re: Las Vegas Run - długie
    Od: AlF <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    marider wrote:

    > Zartujesz? Chyba ze nawierzchnie juz zmienili bo troche czasu minelo jak
    > latalem na R66 w Drodze na Daytone m.in. Na mnie super wrazenia jakos
    > nie zrobila ta droga albo moze za szybko lecialem..

    zogda - 66 to czyaty lokalny sentyment, zadna turystyczna atrakcja. ma
    sens jesli ma sie duzo czasu i chce sie przejechac od wybrzeza do wybrzeza.

    > Pzdr
    > PS: w Pl tez jest 66 ;)

    Tu jest politycznie poprawna wersja trasy na SouthWest (zakladajac ze
    Republika Socjalistyczna Kalifornii nie jest celem samym sobie)
    http://tinyurl.com/2fd6b6w obejmujaca wszystkie kulktowe miejsca a
    mianowicie

    -Grand Canyon
    -89A i Sedona (dla wierzacych w New Age jest tam swiatowe centrum z
    unikalnymi Vorexes, dla niewierzacych - jedyna w swoim rodzaju kreta
    trasa otoczona tunelem drzew)
    -Prescott i White Spars - jakies 200 zakretow na przestrzeni 20km.
    bezcenna.
    -Tortilla Flat - super kultowe miejsce na weekendowe przedpoludnia z
    restauracja wytapetowana 90,000cami jednodolrawkoami.
    -Salt River Canyon - zjezdza sie po serpentynach na sam dol
    -191 Devil highway - wysoko w gorach, 550 zakretow na 70 milach czy
    jakos tak
    -Strawberry/Pine - miejsce gdzie mozna kupic pamiatki ...

    To jest dziki zachod z punktu wiedzenia motocyklisty, pomijajac miejsca
    offf-roadowe oczywiscie

    Pozdr,
    A.