    From: AlF <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Las Vegas Run - d?ugie
    Date: Sun, 07 Nov 2010 18:22:27 -0700

    KJ Siła Słów wrote:

    > AK47 ?
    > :-)
    >
    > No, cos mowili ze w pracy maja jednego Polaka motobikera ale czy u Lynn
    > czy u Ye to nie pamietam. Chyba u Lynn ?
    >
    > I to rozumiem jestes Ty?

    niekoniecznie. to w ogole dluzsza historia jak sie znalazlem z Arizonie
    2 lata temu i jak zostalem czlonkiem dosc malej grupy "Team Chicken
    Strips" aka "Canyon Scratchers". Ye jest aktywnym czlonkiem jak i ja.
    Spotkalismy sie w realu tylko raz, bardziej znamy sie online. To w ogole
    dluga historia na tak 10 piw.

    > Wychodzi na to ze nie warto bylo byc takim tajemniczym jesli chodzi o
    > wycieczke. Z drugiej strony ja mam tak ze jak za duzo naklapie dziobem
    > to nic z tego nie wychodzi, a jak mozna przeczytac teraz tez wiele nie
    > brakowalo zebym nie dotarl do Ye.

    No gdybym tylko wiedzial wczesniej ...W PHX jest kilka kultowych miejsc,
    w szczegolnosci Apache Trail z 250 zakretami na 20km. A w zasiegu 2h
    jazdy mozna nazbierac okolo 1500 mil super tras ... oh ...

    Pozdr,
    A.