eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetLaptopy z Markietów › Re: Laptopy z Markietów
  • Date: Thu, 12 Nov 2009 00:28:11 +0100
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Reply-To: a...@a...spamowy.com.invalid
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptopy z Markietów
    References: <hd7050$2cd$1@news.task.gda.pl> <hdegve$pl3$1@node1.news.atman.pl>
    <hdeilj$3uf$1@news.interia.pl> <hdet50$alp$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <hdet50$alp$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 213.158.199.144
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1257982223 213.158.199.144 (12 Nov 2009 00:30:23 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 43
    X-Authenticated-User: b...@b...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1163307
    [ ukryj nagłówki ]

    Irokez pisze:
    > Użytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    > napisał w wiadomości news:hdeilj$3uf$1@news.interia.pl...
    >> On Wed, 11 Nov 2009 15:26:44 +0100, Bonaventura wrote:
    >>> 1) Biedronka
    >>> Kierowniczka obejrzała sprzęt, stwierdziła usterkę Po czym "Józek
    >>> przynieś z magazynu drugą nawigację" Na zakończenie kierowniczka
    >>> powiedziała: Bardzo Pana przepraszamy i zapraszamy powtórnie.
    >> [...]
    >>> Biorąc pod uwagę, że sprzęt i tak produkowany jest w Chinach, gdzie
    >>> lepiej kupować?
    >>
    >> Miales o tyle duzo szczescia, ze sprzet zepsol sie jeszcze w czasie
    >> trwania
    >> oferty terminowej w Dronce i sprzet byl dostepny w magazynie. W
    >> przeciwnym
    >> wypadku musialbys troche poczekac z reklamacja.
    >> Ale wielkie brawa naleza sie za podejscie do klienta...
    >
    > Ja po 2 tygodniach, bo wysłali do serwisu Akirę, dostałem kaskę na ręke.

    Ja miałem inny przypadek i wychwalam Biedronkę bardzo:
    Kupiłem jakiś czas temu radio samochodowe, radio działało, jakościowo
    zbyt specjalne nie było, w każdym razie pech sprawił, że miałem panel od
    tego radia w markecie w koszyku. Robiąc zakupy wyłożyłem wszystko na
    ladę, a panel został w koszyku, którym wyjechałem za kasę. Czekałem, aż
    pani wszystko zeskanuje i podliczy, w tym czasie podleciał jakiś
    gówniarz, chwycił panel i poleciał, jak się odwróciłem, był już 10m ode
    mnie w drzwiach wyjściowych - nie było już sensu gonić.

    Wkurzony byłem przez 2 dni, potem pomyślałem, że zadzwonię na infolinię
    biedronki, z myślą, że może mają jakiś panel, co po serwisie został i
    sprzedadzą tanio. Odebrała Pani, podałem dane z paragonu, powiedziała,
    że zorientuje się, co może zrobić. Po dwóch tygodniach telefon, że mają
    dla mnie panel i gdzie go wysłać mają. Spytałem, ile to będzie
    kosztować. Odpowiedź mnie zaskoczyła - nic. Panel przyszedł, przesyłka
    pocztą, za nic nie musiałem płacić i radio gra. Nie spodziewałem się
    takiego czegoś, a tu taka miła niespodzianka. Sądzę, że żaden sklep by
    mnie tak nie potraktował, pewnie dostałbym propozycję sprzedaży za
    jakieś śmieszne pieniądze tego radia bez panela i propozycję zakupu
    nowego radia. Także, jak będę kupować jakikolwiek nowy sprzęt i będzie
    dostępny w Biedronce, z całą pewnością tam kupię. Gdzie ja dostanę
    podobne warunki gwarancyjne i taką obsługę? Nigdzie w Polsce?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: