    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Laptopa chciałęm kupić....
    Date: Mon, 20 Apr 2009 10:02:43 +0000 (UTC)
    <gs6nfv$klk$1@news.onet.pl> <gs823q$ifl$1@news.onet.pl>
    <gsaj67$fcf$1@news.interia.pl> <1...@p...pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <gsdb62$3k3$1@news.wp.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <gsejvd$3qb$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <gserr7$4ob$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <gsh70a$gq0$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <gsheeq$gq0$2@news.onet.pl>

    MoonWolf napisał:

    > Źle dobierasz służbę. Mój lokaj nosi laptopa, UPS-a i jeszcze na
    > sznureczku generator prądu ciągnie.

    Raz do takiej roboty przymusiłem stajennego. Ale też się to na nic nie
    zdało. I tak mnie z tym do dyliżansu nie wpuścili. Okazało się, że
    słusznie, bo tam w środku mało miejsca.

    > Że może się pojawić kolejny model/rodzaj sprzętu, który bardziej Ci
    > pasuje.

    A, to tak jak pisałem. Czyli wszystko się zgadza.

    > No i się różnią wielkością i przeznaczeniem. I to wygodne jest - w
    > sklepie internetowym nie zaznaczam opcji 'netbook' i mam mniej do
    > przeglądania.

    Pewnie właśnie o to chodzi, by wszyscy, którzy do tej pory nie zetknęli
    się ze słowem "netbook" też tej opcji nie odhaczyli. I kupili droższego
    "laptopa".

    > Masz to na piśmie? Imiennie? Nieźle!

    Jak najbardziej. Z podpisami. Ale "nieźle" to się zrobiło dopiero niedawno,
    jak zaczęli sprzedawać to, co mogli produkować już kilka lat wcześniej.

    > Nie lubisz marketingowców, ja też (:)
    > Ale widzisz - mnie jest potrzebny duży ekran i godzę się z tym, że to
    > waży.Ty wolisz mniejszą wagę - no to są netbooki. Nie widzę problemu,
    > serio.

    E tam od razu nie lubię. Robią robotę, za którą im płacą. Trzeba nauczyć
    się z nimi żyć. I nie odwalać za nich roboty, zwłaszcza jeśli nikt za to
    złamanego grosza nie daje.

    --
    Jarek