  • Data: 2010-03-24 13:48:30
    Temat: Re: Laptop w Intelu czy AMD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Potega" <s...@m...univ.gda.pl> wrote in message
    news:hocbt3$3n0$1@news.task.gda.pl...

    > "bumpgate":
    >
    > http://www.theinquirer.net/inquirer/news/1004378/why
    -nvidia-chips-defective

    No super, ale po pierwsze dlaczego zakładasz że miał akurat chipset NVIDII?

    Po drugie - oderwanie się kulki scalaka od płytki przeważnie kończy się
    na braku działania kostki a nie na nadmiernym grzaniu się laptopa...
    I to piszą w artykule:
    "The end result of the failures is that bumps crack between the bump
    and the substrate on a chip, not on the bump to die side. When this
    happens to a signal bump, game over for the GPU or MCP."

    Podtrzymuję swoją opinię że serwis prawdopodobnie nadmuchał rachunek
    niepotrzebną usługą aby mu się opłacała robota z rozkręcaniem obudowy
    laptopa, co nie jest ani miłe ani wygodne. Gdyby na rachunku było tylko
    przedmuchanie sprężonym powietrzem i przetarcie żeberek radiatorów
    na cpu i chipsecie to klient nie zapłaciłby za to paru stów... butowałby
    się.

    A że ma na rachunku jakąś profesjonalnie brzmiącą usługę, nieważne co
    to znaczy i czemu nie ma sensu akurat w przypadku laptopa który pracuje
    tylko się grzeje, to już łatwiej mu wyłożyć parę stów z portfela :-(