  • 1. Data: 2011-10-02 10:13:16
    Temat: Laptop matowa matryca
    Od: spider <s...@w...pl>

    Witam, czy w cenie 1500-2000 da się kupić laptopa z matową matrycą?
    Reszta parametrów właściwie bez znaczenia, no może Windows na pokładzie,
    laptop do pracy biurowej.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-10-02 11:10:20
    Temat: Re: Laptop matowa matryca
    Od: Maciek <m...@e...nospam.pl>

    begin o nicku spider napisał(a) na pl.comp.pecet następujące bzdety:

    > Witam, czy w cenie 1500-2000 da się kupić laptopa z matową matrycą?
    > Reszta parametrów właściwie bez znaczenia, no może Windows na pokładzie,
    > laptop do pracy biurowej.
    HP 625 w wersji z procesorem AMD i Windows 7 ma matową matrycę,

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 3. Data: 2011-10-02 13:26:14
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On Oct 2, 11:13 am, spider <s...@w...pl> wrote:
    > Witam, czy w cenie 1500-2000 da si kupi laptopa z matow matryc ?
    > Reszta parametr w w a ciwie bez znaczenia, no mo e Windows na pok adzie,
    > laptop do pracy biurowej.
    > Pozdrawiam.

    tak sie spytam: po co matowa matryca do pracy biurowej /przy
    jednostajnym naswietleniu/?
    pomijam juz kwestie, ze wygodniej by sie pracowalo z monitorkiem
    dolaczonym do laptopa... :)

    szymon

  • 4. Data: 2011-10-02 15:45:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Szymon von Ulezalka" napisał w wiadomości grup
    8g2000yqn.googlegroups.com...
    > tak sie spytam: po co matowa matryca do pracy biurowej /przy
    > jednostajnym naswietleniu/?
    > pomijam juz kwestie, ze wygodniej by sie pracowalo z monitorkiem
    > dolaczonym do laptopa... :)

    Żeby świetlówki nie odbijały się.

  • 5. Data: 2011-10-02 15:58:49
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 02 Oct 2011 12:13:16 +0200, spider napisał(a):

    > Witam, czy w cenie 1500-2000 da się kupić laptopa z matową matrycą?
    > Reszta parametrów właściwie bez znaczenia, no może Windows na pokładzie,
    > laptop do pracy biurowej.

    Dell Lattiude D630 - kupiłem takiego poleasingowego w doskonałym stanie.
    Wewnątrz Core 2 Duo 2,2GHz, 2GB ram, dysk 80GB, Vista na pokładzie, matowa
    matryca 14" 1440×900, Vista Business na pokładzie. Wymieniłem jedynie dysk
    na pojemniejszy.

    [ Jedno puknięcie to jest przypadek. (Ola Żyszkowska) ]

  • 6. Data: 2011-10-02 16:09:37
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <s...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    n.googlegroups.com...
    > tak sie spytam: po co matowa matryca do pracy biurowej /przy
    > jednostajnym naswietleniu/?

    Bo jak chce czarny kwadrat to mam czarny kwadrat a nie lusterko ze wszystkim
    dookola w która bym strone nie obrócil?
    Lusterkowa matryca jest najwieksza pomylka jaka w swiecie laptopów sobie
    ktos ubzdural. Zero jakichkolwiek praktycznych plusów, które zdecydowanie
    przycmily by minusy.

    Pozdrawiam.
    --
    Irokez

  • 7. Data: 2011-10-02 16:29:19
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-02 12:13, spider wrote:
    > Witam, czy w cenie 1500-2000 da się kupić laptopa z matową matrycą?
    > Reszta parametrów właściwie bez znaczenia, no może Windows na pokładzie,
    > laptop do pracy biurowej.

    zapewne jest sporo, do biura sporo kupuje sie lenovo (bo trwale nawet po
    tym gdy IBM oddal fabryke). poszukaj w tych rejonach i obsluga grafiki
    przez Intela. Nie mam mowy by cos sie nie znalazlo.

    Inna kwestia jest rozdzielczosc. dla mie samodzielny laptop to co
    najmniej 1024 w pionie, a tutaj juz wybor znacznie sie ogranicza (cena)

  • 8. Data: 2011-10-03 11:29:39
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    zawsze mozan kupic dowolnego i wymienic matryce na matową a glare sprzedac.
    Sama wymiana to 15 minut.

  • 9. Data: 2011-10-04 18:23:58
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 2 października 2011 (12:13:16) napisano:

    > Witam, czy w cenie 1500-2000 da się kupić laptopa z matową matrycą?
    > Reszta parametrów właściwie bez znaczenia, no może Windows na pokładzie,
    > laptop do pracy biurowej.

    HP ProBook 4520s.
    Matowa, szerokokątna matryca, i pełna klawiatura z blokiem
    numerycznym.

    Na Allegro widzę, że zaczynają się od 1750zł. Jakiś czas temu był w
    promocji w sklepie u idiotów za ~1600zł OIDP.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 10. Data: 2011-10-14 00:08:15
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > matryca 14" 1440×900, Vista Business na pokładzie. Wymieniłem jedynie dysk

    eee, mialem go ale qpa - grzeje sie (Intel vga) i wentyl co chwile włącza
    się. Nie polecam jako cichego lapca.
    Dysk owszem, można wymienić na SSD ale mimo SpeedStepa nadal głośny i wentyl
    potrafi sie włączyć i działać cały czas.