    From: "Santana" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop do 2 tys. do internetów
    Date: Tue, 6 Aug 2013 14:21:54 +0200

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    Santana nabazgrał(a):

    > Użytkownik "TheDevineMe" napisał w wiadomości grup
    > Tzn. ile miałeś tych Acerów żeś taki praktyk?
    > W moim wypadku statystyke potwierdza praktyka serwisowa. I tyle ;)

    >To podaj ile sprzedałeś Acerów w tym roku i ile wróciło na serwis bo wtedy
    >będą statystyki dopiero.

    Nie sprzedaje tylko naprawiam. Acery to około 35%. Prawda że sporo.

    > No to dlaczego te Acery tak się sypią skoro są identyczne z innymi
    > wyrobami? Czary jakieś czy spisek konkurencji?

    >Jakoś ja nie widzę lawiny Acerów za to0 Asus czy HP już tak :)

    HP od kilku lat to przereklamowany syf. Z Asusem jest sporo lepiej

    > No właśnie. Sypie się bo jest tani. Brawo Szerloku :P

    >A drogi sprzęt się nie sypie ??

    Każdy się sypie ale jeden mniej a drugi bardziej. Zgadnij dlaczego?

    > Chyba jednak pozory mają znaczenie. To że Twój egzemplarz działa jeszcze
    > o niczym nie świadczy. Wszak nie wszystkie się psują. Jedni mają pecha
    > a inni szczęście. W wypadku posiadaczy Acerów tych pechowców jest
    > niestety wielokrotnie więcej niż wśród posiadaczy np. Samsungów.

    >Podaj dane a nie tylko hahaha jaki ja mądry ...

    Nadinterpretujesz. Ale znam Twój sposób prowadzenia dyskusji więc mnie to
    nie dziwi.
    A co do danych to nie potrafisz sam znaleźć? Masz bana na googla? :P