  • 151. Data: 2012-05-31 10:41:26
    Temat: Re: Laptop dla dziecka
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Andrzej Lawa nabazgrał(a):

    > To do czego wg. ciebie będzie się nadawał laptop w tej samej cenie, hmm?

    Dla dziecka jak w temacie :)

  • 152. Data: 2012-05-31 10:42:45
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-05-31 10:39, Chris pisze:
    > Ja też cenie i dobry laptop nie męczy oraz nie doprowadza do utraty zdrowia.
    Widzę, że nie rozumiesz zupełnie o co chodzi z tą ergonomią/prawidłową
    postawą przy pracy z komputerem (i nie tylko). Rzeczywiście czas na EOT.

    Maciek

  • 153. Data: 2012-05-31 10:44:00
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek nabazgrał(a):

    > Widzę, że nie rozumiesz zupełnie o co chodzi z tą ergonomią/prawidłową
    > postawą przy pracy z komputerem (i nie tylko). Rzeczywiście czas na EOT.

    Amen ...

  • 154. Data: 2012-05-31 10:44:43
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-05-31 10:40, Chris pisze:
    > A co to ma wspólnego z komputerami ??
    To, że pojęcie "dobrze" jest bardzo względne.

    Maciek

  • 155. Data: 2012-05-31 10:45:12
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Prezentujesz podejście typowego dresa

    > ROTFL :)

    "Oj dziewczynki, dziewczynki... Obie jesteście ładne. Mogę już iść do
    domu?"
    (c) Megamocny 2010

    MSPANC ;),
    Vituniu

  • 156. Data: 2012-05-31 10:45:25
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-05-31 10:41, Chris pisze:
    > Dla dziecka jak w temacie :)
    Żeby sobie logarytmy mogło policzyć?

    Maciek

  • 157. Data: 2012-05-31 10:56:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 May 2012 01:27:44 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Nie duś dyskusji, wątek się rozrasta i dobrze, człowiek się uczy całe
    > życie :>

    Ale strach pomyslec, do czego dojdziemy - do porad malzenskich? :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 158. Data: 2012-05-31 12:40:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-05-31 09:26, Użytkownik Chris napisał:

    > 14-16h dziennie ... fakt jak emeryt ...

    Ale na klikanie w klawisze chyba jednak tylko 15 minut inaczej
    miał byś inne zdania na tema klawiatur.

    Pozdrawiam

  • 159. Data: 2012-05-31 12:44:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-05-31 09:27, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Mowa była o rzekomej masie kabli w przypadku komputera stacjonarnego.
    >
    > Laptop rzekomo nie ma problemów z okablowaniem ;)

    A to przepraszam, źle zrozumiałem.

    Pozdrawiam

  • 160. Data: 2012-05-31 12:48:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-05-31 10:41, Użytkownik Chris napisał:

    > Dla dziecka jak w temacie :)

    Dlaczego chcesz ten bidny (1500zł) laptop dla dziecka porównywać
    do wypasionego peceta z grafiką za 1500zł ?